زیرساخت‌های فناوری اطلاعات موقعیت‌ شغلی ایجاد می‌کند

رسانه کلیک - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأمین زیرساخت‌های لازم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بخشی از اشتغال جویندگان کار در این عرصه تأمین می‌شود. به گزارش کلیک، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح شبکه فیبر نوری برازجان با تأکید بر تسریع بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اظهار داشت: بر اساس برنامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از اشتغال جویندگان کار از حوزه فناویر اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌شود.

زیرساخت‌های فناوری اطلاعات موقعیت‌ شغلی ایجاد می‌کند

به گزارش کلیک، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح شبکه فیبر نوری برازجان با تأکید بر تسریع بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اظهار داشت: بر اساس برنامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از اشتغال جویندگان کار از حوزه فناویر اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نقش زیرساخت‌های ارتباطات در حل مشکلات جامعه خاطرنشان کرد: بر اساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساختهای لازم برای رسیدن به اشتغال مورد نیاز جامعه در این عرصه، برنامه‌ریزی و طرح‌های خود را اجرا کرده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بوشهر نیز با اشاره به راه‌اندازی شبکه فیبرنوری برازجان خاطرنشان کرد: این شبکه به طول ۶۲ کیلومتر بوشهر را به برازجان متصل می‌کند که با اتصال این فیبر نوری زیرساختهای لازم در افزایش پهنای باند اینترنت و ایجاد اشتغال گوناگون در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌کند. علی سملیان بیان کرد: برای اجرای شبکه فیبر نوری برازجان و نصب تجهیزات لازم یکصد میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

ارسال نظر