شاغلان کسب‌ و کارهای اینترنتی بیمه می‌ شوند

رسانه کلیک - دبیر اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی گفت: با تفاهم این اتحادیه و سازمان تامین اجتماعی، شاغلان در کسب‌ و کارهای اینترنتی می‌ توانند خود را بیمه کنند.

شاغلان کسب‌ و کارهای اینترنتی بیمه می‌ شوند

به گزارش کلیک به نقل از فارس؛ رضا الفت نسب دبیر اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی از تفاهم این اتحادیه و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدن شاغلان در کسب‌ و کارهای مجازی خبر داد و افزود: طبق این تفاهم، شاغلان در کسب‌ و کارهای اینترنتی می‌ توانند خود را بیمه کنند.

وی اظهار کرد: اقدامات لازم برای اجرایی شدن این تفاهم از سمت اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی انجام شده و سایر اقدامات در طرف سازمان تأمین اجتماعی در دست انجام است.

الفت نسب بیان کرد: این بیمه شکلی از بیمه خویش‌ فرما است که در آن امکانات بیشتری نسبت به بیمه خویش‌ فرما ارائه می‌ شود و کسب و کارهای اینترنتی نیز معافیت‌ هایی را براساس سطح همکاری برای افرادی که با آنها کار می‌ کنند قائل خواهند شد.

وی با بیان اینکه طبق این تفاهم انتظارمان از این بیمه چنین است، تصریح کرد: البته تعیین جزئیات معافیت‌ های شرکت‌ ها برای همکارانشان در اختیار شرکت‌ ها است.

دبیر اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی یادآور شد: این تفاهم قرار بود از خرداد ماه اجرایی شود که به دلیل طولانی شدن اقدامات در سمت سازمان تأمین اجتماعی، وعده اجرایی شدن این تفاهم در روزهای آینده داده شده است.

ارسال نظر