2600 درگاه اینترنتی متخلف در شبکه پرداخت کشور از ابتدای سال مسدود شد

رسانه کلیک - بنا به اعلام شاپرک از ابتدای سال جاری تا دهم شهریور ماه جاری بیش از 2 هزار و 600 درگاه اینترنتی متخلف در شبکه پرداخت کشور شناسایی و مسدود شده‌ است.

2600 درگاه اینترنتی متخلف در شبکه پرداخت کشور از ابتدای سال مسدود شد

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ واحد نظارت شاپرک اعلام کرد این شرکت با همکاری شرکت‌ های پرداخت الکترونیک در راستای افزایش سلامت حوزه پرداخت الکترونیک کشور، عملیات پایش، شناسایی و انسداد درگاه‌ های متخلف را ادامه داده‌ اند و از ابتدای مرداد تا دهم شهریور ماه جاری مجموعا 486 درگاه متخلف که عمدتا از آن‌ ها برای تخلفاتی مانند قمار و شرط‌ بندی سوء استفاده می‌ شد، شناسایی و مسدود شدند.

از این تعداد 319 درگاه توسط واحد نظارت شاپرک و 139 درگاه نیز از سوی شرکت‌ های پی‌ اس‌ پی شناسایی و مسدود شدند‌ ( 1300 درگاه متخلف اینترنتی مسدود شد/ 396 کد ملی در فهرست سیاه سامانه ). به این ترتیب تعداد درگاه‌ های متخلف مسدود شده به بیش از 2 هزار و 260 درگاه رسیده‌ است.

گفتنی است شرکت شاپرک با استفاده از تمام ظرفیت‌ های درون‌ سازمانی و نظارت‌ های دقیق و پیگیر‌های مستمر از شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، موفق شده امکان سوء استفاده متخلفان از درگاه‌ های پرداخت اینترنتی را به حداقل برساند.

ارسال نظر