وزیر ارتباطات به صحبت‌های دونالد ترامپ واکنش نشان داد

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی دونالد ترامپ را بابت صحبت هایی که درباره وضعیت اینترنت در ایران کرده بود مورد انتقاد شدید قرار داد.

وزیر ارتباطات به صحبت‌های دونالد ترامپ واکنش نشان داد

به گزارش کلیک ؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی به صحبت‌های رییس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ در حوزه فناوری طی توییتی واکنش نشان داده است.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییت خود نوشت:

دولت آمریکا اگر نگران دسترسی مردم ایران به اینترنت است، چرا به بهانه تحریم، دسترسی ایرانیان به سایتهای متعدد را مسدود کرده؟

تحریم ایران توسط آمریکا، انتقاد آمریکا از ایران برای تحریم‌ها!

جالب است بدانید که روز گذشته رییس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به جای ۱۵ دقیقه سخنرانی حدود ۴۰ دقیقه در سازمان ملل سخنرانی کرد و در بخش بزرگ صحبت‌های خود ایران را هدف انتقادهایی سنگین قرار داد.

دونالد ترامپ در صحبت‌های خود از کیفیت، سرعت و فیلترینگ زیاد در حوزه اینترنت مردم ایران و تحریم‌های بسیار زیاد حوزه فناوری ایران گفت، در حالی که یکی از بزرگترین مشکلات بخش فناوری ایران تحریم‌های آمریکا و سیاست‌های دولت آمریکا برای عدم همکاری با شرکت‌‎های ایرانی است.

همانطور که قبلا اشاره شد، تحریم‌های اقتصادی جدید آمریکا باعث حذف برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از فروشگاه نرم افزاری اپ استور متعلق به اپل و فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی برای شرکت گوگل و قطع اتصال کاربران ایرانی از برخی دیگر از نرم افزارهای کاربردی شده است.

ارسال نظر