الکامپ 21، نقطه عطف پیشرفت تکنولوژی ایران

همه ما در سالهای گذشته شاهد پیشرفت سریع تکنولوژی در جامعه بوده ایم. پیشرفتی که تبعات آن در تمامی ابعاد زندگی روزمره ما مشهود است و مثال آن توسعه دستگاه های هوشمند ضریب توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد.به گزارش کلیک، توسعه و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در جامعه را نمی توان نادیده گرفت و باید برای آن برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا تبعات آن به سمت ناهنجاری کشیده نشود و شاهد آن باشیم که این توسعه در سطح فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشد.

الکامپ 21، نقطه عطف پیشرفت تکنولوژی ایران

به گزارش کلیک، توسعه و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در جامعه را نمی توان نادیده گرفت و باید برای آن برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا تبعات آن به سمت ناهنجاری کشیده نشود و شاهد آن باشیم که این توسعه در سطح فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشد .

مسلما با تعامل و همسویی دست اندرکاران تکنولوژی کشور با متصدیان کشوری این امر میتواند نقش بسزایی در طی یک روند صحیح و رو به رشد برای این صنعت باشد .

یکی از بهترین اتفاق های چند سال اخیر برگزاری نمایشگاه الکامپ است که با استقبال خوب دست اندرکاران تکنولوژی مواجه شده است و فرصت بسیار خوبی را برای تعاملات بین صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با آی تی ایجاد کرده است و نتیجه آن را میتوان در همکاری های تجاری بین آن ها شاهد بود .

با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و همه گیر شدن آن در بین مردم نمایشگاه الکامپ امسال، از اهمیت ویژه ای برخوردار است اشمیتواند به عنوان نقطه عطفی در تکنولوژی ایران باشد .

بیست ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک رایانه و تجارت الکترونیک از ۲۳ آذرماه امسال آغاز میشود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت . بازدیدکنندگان میتوانند در این روزها از ساعت 9 الی 16 در محل دايمی نمایشگاه های بین المللی تهران در این نمایشگاه حضور به هم رسانند .

نمایشگاه الکامپ امسال پیش از شروع خودهم توانسته است آمار و ارقام جالبی را رقم بزند که از جمله آن تقاضای بیش از ۵۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه است که از حد انتظار فراتر بوده و مسئولان برگزاری را به این موضوع مجاب کرده که اقدام به هماهنگی با مسئولان برگزاری نمایشگاه پژوهش که به صورت همزمان برگزار میشود، کنند تا یکی از سالن ها را در اختیار این نمایشگاه بگذارند تا بتوانند پاسخگوی تمامی علاقمندان به حضور در این نمایشگاه باشند . با احتساب محدودیت ها ۴۲۰ شرکت مجوز حضور در این نمایشگاه را کسب کردند .

علاوه بر این بیش از ۴۰ شرکت دولتی و 75 استارت آپ نیز حضور دارند که به ارائه دستاوردهای خود میپردازند .
حضور ۴۰ شرکت دولتی در این نمایشگاه یادآورنده این موضوع است که نصرا ... جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری از حضور در این نمایشگاه با تمام قوا خبر داده بود .

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) برگزار خواهد شد و این سازمان با حمایت از استارت آپ ها و ارائه غرفه رایگان به آن ها؛ شرایط را برای حضور آنان در این نمایشگاه را فراهم کرده است تا آن ها بتوانند با حضور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانایی های خود در مصاحبت با شرکت های بزرگتر ضمن کسب تجربه از تعاملات تجاری و فناورانه با آنها نیز بهره مند شده و فعالیت خود را گسترش دهند ..

یکی دیگر از موضوعاتی که میتوان از این نمایشگاه انتظار داشت حضور شرکت های قدرتمند خارجی در این نمایشگاه است که با توجه به وضعیت سیاسی و اقتصادی جامعه و برداشته شدن تحریم ها میتواند نقش بسزایی در پیشرفت تکنولوژی کشور داشته باشد .

ارسال نظر