تخلف تاکسی های اینترنتی در افزایش نرخ کرایه محرز شد
پس از شکایت مسافران از افزایش بی سابقه کرایه تاکسی های اینترنتی در چند روز گذشته و همزمان با گرانی های اخیر، سازمان حمایت از مصرف کنندگان نسبت به قضیه ورود کرد.
تخلف تاکسی های اینترنتی در اخذ کرایه بیشتر در هفته گذشته
باتوجه به گزارشات واصله مبنی بر افزایش نرخ خدمات تاکسی های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رییس جمهور مبنی بر لزوم بررسی موضوع، برابر بررسیهای به عمل آمده مشخص شد یکی از شرکتهای فعال در این زمینه که سهم عمدهای از بازار را در اختیار دارد، قیمتهای مورد عمل را به میزان حدود 10 درصد افزایش داده است.
بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین کلیه شرکت های حمل و نقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمتها به نرخ قبلی بازگشت داده شده و اضافه دریافتی به مصرفکنندگان مسترد شود.
شرکتهای مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام شده در ناوگان خود را به زمان قبل از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ 17 لغایت 23 اردیبهشت ماه سال جاری را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه نمودن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران مسترد کنند.
من راننده تپسی هستم واقعن کرایه ها خیلی کم است وبنفع راننده اصلن نیست.خدماتش هم به مسافر عالیست