اینترنت همراه در زمان برگزاری کنکور سراسری قطع می شود؟

فضل‌الله گنجی‌پور قطع تلفن همراه و اینترنت در زمان برگزاری کنکور را در راستای اجرای عدالت آموزشی برشمرد.

اینترنت همراه در زمان برگزاری کنکور سراسری قطع می شود؟

۲ تن از پژوهشگران ستادی آموزش و پرورش دهدشت با توجه به درخواست و دغدغه اولیاء مبنی بر تقلب و فروش سوالات کنکور در روزهای برگزاری آزمون کنکور سراسری دست به تحلیل و بررسی مولفه‌های تاثیرگذار بر کاهش تقلب از طریق فضای مجازی زدند و گزارش تحلیلی خود را منتشر کردند.

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه در خصوص برگزاری کنکور سراسری و مشکلات پیش رو گفت: برگزاری آزمون کنکور سراسری هرساله با چالش ها، معضلات و مشکلاتی از قبیل گرمی هوا، کمبود امکانات سرمایشی، بازار شایعات لو رفتن و فروش سوالات کنکور سراسری پیش از آزمون در سطح کلان، تقلب از طریق وسایل الکترونیکی در کانال های تلگرامی و... همراه است که باید برای این موارد و رفع نگرانی های اولیاء و دانش آموزن تدابیری اندیشیده شود.

فضل الله گنجی پور در ادامه افزود:آموزش و پرورش دهدشت در ساله گذشته با رایزنی با فرمانداری، ستاد نماز جمعه شهرستان و دیگر ادارات نواقصات و کمبودهای حوزه های امتحانی را برطرف کرد.

وی در خصوص نگرانی اولیاء و دانش آموزان از سلامت برگزاری آزمون کنکور سراسری در روزهای آینده تصریح کرد:مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با توجه به تجربیات برگزاری ازمون های کنکور در سنوات گذشته با دقت و وسواس بیشتری تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امنیت حوزه های امتحانی به کار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در همین راستا دو نفر از کارشناسان حوزه ستادی فناوری ازطلاعات آقایان محسن باستان و محمد برقک پژوهشی مبتنی بر تاثیر قطع تماس (و به طبع اینترنت) بر روند برگزاری سالم کنکور سراسری انجام داده که با قطع کامل تماس (به طبع اینترنت) همراه شد.

گنجی پور از ارسال نامه های جداگانه به اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان گفت و ادامه داد:در جهت برقراری عدالت آموزشی و امتحانی طی نامه های جداگانه مراتب نگرانی و دغدغه اولیاء و دانش آموزان را به مسئولین استانی آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان رسانده و درخواست خود را نسبت به قطع تماس در روزهای برگزاری کنکور سراسری به صورت مکتوب انتقال داده و با پویش نه به تقلب و لو رفتن سوالات کنکور سراسری از استعداد های فرزندان این شهرستان حمایت می کنم.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان بالاستی و اجرا کنند آموزن سراسری شد که از تلاش دانش آموزان مستعد و کوشا صیانت شود.

ارسال نظر