بازی‌های ایرانی این بار در بلندای برج میلاد

۴ بازی ایرانی به باز‌ی‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای که ۱۳ شهریور در برج میلاد برگزار می‌شود، اضافه شد.

بازی‌های ایرانی این بار در بلندای برج میلاد

به گزارش کلیک، خبر خوشی که در روزهای پایانی ثبت‌نام لیگ بازی‌های رایانه‌ای علاقمندان به بازی‌های ایرانی و همچنین توسعه‌دهندگان آن‌ها را خوشحال کرد، این است که:
۴ بازی ایرانی به جمع بازی‌های لیگ امسال اضافه شد. این بازی‌ها در مسابقات داخلی برگزار می‌شوند و جوایز ویژه‌ای برای بازیکنان برتر آن در نظر گرفته شده‌است.
این فرصت ویژه، هیجان و جذابیت زیادی را برای کسانی که به بازی‌های ملی علاقمندند ایجاد کرده‌است. هم‌چنین موجب می‌شود تا توسعه‌دهندگان با تلاش و دقت بیش از پیش به تولید بازی‌های ایرانی روی آورند و بازی‌های خود را در عالی‌ترین سطح مسابقات رایانه‌ای ایران ببینند.
بازی‌های ایرانی که برای حضور در این لیگ سراسری انتخاب شده‌اند، به ترتیب زیر هستند:
بخش موبایل و تبلت :
• ۱- بازی سلحشوران: که بازی در سبک مبارزه‌ای است. در این بازی یک قهرمان را انتخاب کرده و به نبرد با سایر قهرمانان بازی می‌پردازید. هم چنین سعی می‌کنید با تربیت قهرمان خود و خرید تجهیزات بهتر در این آوردگاه پیروز و سر بلند شوید و به نیکی کمک کنید تا دوباره قلمرو خود را گسترش دهد.
• ۲- تیکاف ۳ : یک بازی استاندارد سرعتی ایرانی با گرافیک قدرتمند سه بعدی، که ماشین‌های اسپرت ایرانی و خارجی در مسابقه با راننده‌های حرفه‌ای، در کنار یک داستان جذاب به رقابت می‌پردازند.
بخش کامپیوتر:
• ۱- مبارزه در خلیج عدن: داستان بازی روایتی است از نبرد تکاوران نیروی دریایی در برابر دزدان دریایی منطقه خلیج عدن، که اقدام به ربودن کشتی‌ها و نفت کش‌های تجاری عبوری از این منطقه می‌کنند. بازی با ربوده‌شدن یک کشتی تجاری ایرانی آغاز می‌شود که سرنشینان و خدمه بی‌دفاع کشتی نیز در آن به قتل رسیده و گروگان گرفته می‌شوند. سپس نبرد بر سر آزادی شروع رقابت است.
۲- ارتش‌های فرا زمینی: یک بازی کامپیوتری در ژانر تیراندازی اول شخص با تم اتمسفر و ژانر علمی-تخیلی است که داستان آن در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایت‌گر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگ‌ترین دغدغه خود خواهد بود یعنی "انرژی".

این ۴ بازی پرمخاطب در کنار بازی‌های غیر ایرانی، امسال در لیگ مسابقات حضور خواهند داشت.
فرصت ثبت نام تا ۸ شهریور ماه است و می‌توانید برای ثبت نام به سایت Cgame.com مراجعه کنید.

ارسال نظر