فراخوان برای حضور شرکت های فناوری اطلاعات ایرانی در سبیت ۲۰۱۷

سازمان نظام صنفی رایانه ای از اعضای صنف دعوت می کند تا آمادگی خود را برای حضور در پاویون شرکت های ایرانی در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ هانوفر آلمان اعلام کنند.

فراخوان برای حضور شرکت های فناوری اطلاعات ایرانی در سبیت ۲۰۱۷

به گزارش کلیک ، پیرو انعقاد تفاهم نامه رسمی سازمان نظام صنفی رایانه ای با مدیران نمایشگاه سبیت آلمان در تابستان اخیر و تحکیم و توسعه این روابط در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ ، سازمان نظام صنفی رایانه ای قصد دارد درقالب یک پاویون واحد و شایسته، توانمندی شرکت های ایرانی در حوزه ICT را در نمایشگاه بین المللی سبیت هانوفر آلمان ۲۰۱۷ عرضه کند.

نمایشگاه سبیت آلمان به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر جهان قرار است از ۲۰ الی ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تا چهارم فروردین ۱۳۹۶) برگزار شود.
با توجه به تفاهم و ارتباط مستمر سازمان با مدیران سبیت و نماینده رسمی این نمایشگاه در کشورمان به منظور تسهیل فرآیند حضور شرکت های پاویون ایران درCeBIT2017 تحت نظارت سازمان نظام صنفی رایانه ای، از تمام شرکت های عضو سازمان دعوت می شود در صورت تمایل، آمادگی اولیه خود را برای حضور در این پاویون اعلام کنند تا پس از ثبت نام اولیه از سوی سازمان با متقاضیان تماس حاصل شود.
ارسال نظر