فراخوان برای حضور استارتاپ های فعال در سبیت ۲۰۱۷

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از استارتاپ های فعال دعوت می‌کند، در صورت علاقه‌مندی برای حضور در پاویون استارتاپ های نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان آمادگی خود را اعلام کنند.

فراخوان برای حضور استارتاپ های فعال در سبیت ۲۰۱۷

به گزارش کلیک ، سازمان پیرو انعقاد تفاهم‌نامه با برگزارکننده نمایشگاه سبیت در آلمان در نظر دارد علاوه بر اعزام ۱۰ استارتاپ برتر در الکام استارز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، شرایطی را برای حضور دیگر استارتاپ های علاقه‌مند به این رویداد بین‌المللی فراهم سازد تا کسب‌وکارهای نوپای ایرانی حضوری پررنگ در پاویون استارتاپ های نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان رقم بزنند.

در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ برای دومین سال پیاپی سالنی مستقل با عنوان الکام استارز برپا شد که ۲۵۰ کسب‌ و کار نوپا حضور یافته و ایده‌ها و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش گذاشتند.
با توجه به تفاهم و ارتباط مستمر سازمان با مدیران سبیت و نماینده رسمی این نمایشگاه در کشورمان به‌منظور تسهیل فرآیند حضور استارتاپ ها در پاویون استارتاپ ها CeBIT2017 تحت نظارت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، از تمامی کسب‌ و کارهای نوپا دعوت می‌شود در صورت تمایل، آمادگی اولیه خود را برای حضور در این پاویون اعلام کنند. سازمان نیز متعاقبا هزینه‌های حضور در این رویداد بین‌المللی را به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند.
نمایشگاه سبیت آلمان به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر جهان قرار است از ۲۰ الی ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تا چهارم فروردین ۱۳۹۶) برگزار شود.
ارسال نظر