رونمایی از سری جدید مادربرد های KABY LAKE شرکت MSI

روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه  اولین گردهمایی بزرگ معرفی مادربردهای سری۲۰۰ MSI  برگزار شد تا جمعی از اصحاب رسانه در زمینه فناوری اطلاعات با جدیدترین قابلیت های این سری از مادربرد ها آشنا شوند.

رونمایی از سری جدید مادربرد های KABY LAKE شرکت MSI

به گزارش کلیک ، در ابتدا، پس از معرفی اجمالی شرکت و تاریخچه آن ، ماموریت و چشم انداز شرکت که عبارتند از ارایه بهترین و خلاقانه ترین سیستم های گیمینگ و داشتن یک شبکه اجتماعی باز برای بهره گیری از خرد جمعی و اینکه تمام گیمر ها از یک تجربه بازی بی مثال لذت برده و با استفاده از ابزار های قدرتمند همواره در میدان بازی بی رقیب باشند معرفی شدند.

در ادامه قابلیت های جدید این مادربرد ها طی دو سری فایل ارایه معرفی شدند که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد.

اولین قابلیت Mystic Light : کلیه مادربردهای سری ۲۰۰ دارای نور RGB LED بر روی PCB و هیت سینک ها هستند اما برای آن هایی که مادربرد کاملا سیاه می خواهند کلید خاموش کردن لامپ ها وجود دارد.همراه با این قابلیت ، قابلیت های Mystic Light Extension و Mystic Light Sync می باشند که برای کنترل نور RGB LED لوازم جانبی و همچنین مدیریت نوری لوازم برند های دیگر کولر هت، کیبورد ها، فن ها و ماوس ها در نظر گرفته شده اند.

همچنین هدر های فن ۴-پین قابل کنترل توسط بایوس و مرکز فرمان امکان خنک تر شدن سیستم با کمترین صدا را فراهم می کنند.

فناوری DDR4 BOOST نیز که انحصارا متعلق به شرکت MSI است به کاربر اطمینان می دهد که در جریان بازی به هیچ وجه اختلال یا کاهش سرعتی پیش نخواهد آمد و بهترین عملکرد را برای سیستم به ارمغان خواهد اورد.

DDR4 Steel Armor نیزاز اسلات های حافظه در مقابل هر نوع آسیبی محافظت می کنند.

در نهایت محافظ M.2 علاوه بر اینکه از آن بصورت فیزیکی محافظت می نماید، باعث حفظ خنکی آن و در نتیجه افزایش عملکرد ۴۰ درصدی SSD ها می شوند.برای نمایش این عملکرد، یک سیستم تست ر نظر گرفته شده بود که صحت ادعای تیم تحقیق و توسعه MSI را تایید کرد.

لازم به ذکر است قبل از شروع مراسم، برای سرگرمی میهمانان مسابقات گیمینگ برگزار شد که جوایز نفرات برتر یک عدد کارت گرافیک و یک عدد هدست مخصوص گیمینگ بود.

ارسال نظر