سامانه کارگشا به عنوان پلتفرم جامع صنعت ساختمان رونمایی شد

رسانه کلیک - روز گذشته در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن، سامانه کارگشا که یکی از جامع ترین پلتفرم‌های موجود در صنعت ساختمان است، به فعالان این عرصه معرفی شد.

سامانه کارگشا به عنوان پلتفرم جامع صنعت ساختمان رونمایی شد

عبدالرضا جباری بنیان‌گذار سامانه جامع صنعت ساختمان، در نشست خبری که به مناسبت معرفی و رونمایی از این سامانه در مرکز همایش رایزن برگزار شد، اظهار داشت: سامانه کارگشا خدمات مهندسی در بخش ساختمان را متحول کرده و سرعت و سهولت وضعیت اقتصادی ارائه خدمات مهندسی را قطعی نموده و قصد داریم تا با بهبود کیفیت روند موجود در صنعت ساختمان، نقش موثر در کاهش این مشکلات ایفا کنیم.

وی با اشاره به زلزله سال گذشته افزود: همه مردم به خصوص تهرانی ها با شنیدن کلمه زلزله به شدت دچار اضطراب و استرس می شوند که این ترس و وحشت ناشی از عدم اطمینان به ساختمان‌هایی است که درون آن زندگی می‌کنند.

این فعال صنعت ساختمان ضمن اشاره به تجربه ۳۰ ساله خود در این صنعت خاطر نشان کرد: بدون شک در حال حاضر و در عرصه ساختمان به بهبود کیفیت‌های موجود و استاندارد سازی هرچه بهتر و بیشتر نیازمندیم و در واقع یکی از دلایل مهم این اتفاق عمل نکردن به وظایف و کم کاری‌هایی است که برعهده ما گذاشته شده است.

جباری تاکید کرد: شاید به سازه هایی که امروز آنها را بنا می کنیم ببالیم و افتخار کنیم، اما در آینده و با این شرایطی که موجود است مایه افتخار نخواهیم بود.

بنیان‌گذارکارگشا با ابراز خوشحالی از اینکه میانگین سنی مدیران، مسئولین و فعالان در این سامانه ۲۹ سال است، عنوان کرد: بیشتر اشخاص حاضر در این سامانه را بانوان مستعد و تحصیلکرده هستند که به مرور زمان نیروهای بیشتری از دهه هفتاد به این مجموعه اضافه می شوند.

جباری جامعیت اطلاعات و خدمات فوق تخصصی در زمینه ساختمان و شهرسازی را یکی از وجه تمایزهای مهم این سامانه معرفی کرد و خاطر نشان کرد: محتوا و سامانه معرفی شده هدف نهایی تیم اجرایی نیست، و قصد داریم در آینده اهداف جدی تر و هیجان انگیزتری را دنبال کنیم.

بنیان‌گذار سامانه جامع صنعت ساختمان در پایان گفت: این سامانه رهبری تحول در ارائه خدمات مهندسی در سطح کشور را عهده دار شده و ایدوارم منشا تحولاتی مثبت در این حوزه باشد.

در ادامه این نشست دکتر نیر چاوشی مدیرعامل کارگشا، غلامرضا همتی مدیر کیفیت شرکت کیسون، احسان شهیدی از شرکت برند سازی ادریس و سعید خزاییپدر علم آینده پژوهی ایران؛ دیدگاه های خود را پیرامون کارگشا و آینده صنعت ساختمان ارایه کردند.

ارسال نظر