تنها 4 شرکت تاکسی اینترنتی در کرمانشاه مجوز فعالیت دارند

رسانه کلیک - مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: تنها چهار شرکت تاکسی اینترنتی در کرمانشاه مجوز فعالیت دارند.

تنها 4 شرکت تاکسی اینترنتی در کرمانشاه مجوز فعالیت دارند

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در خصوص تاکسی اینترنتی در کرمانشاه عنوان کرد: چهار شرکت تاکسی اینترنتی چیتکس، اسپات، تپش آنلاین و تاکسی وان به صورت آنلاین و دارای مجوز در کرمانشاه هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 1000 دستگاه خودرو در این شرکت‌ ها فعال است، اظهار کرد: این شرکت‌ ها خدمات مصوب در قالب شرکت‌ حمل‌ و نقل و آیین نامه مربوطه را باید رعایت کنند.

سلیمانی در مورد نحوه قیمت‌ گذاری خدمات تاکسی اینترنتی، بیان کرد: براساس قوانین راهنمایی و رانندگی و شرایط آیین نامه تاکسی، نحوه قیمت‌ گذاری در تاکسی اینترنتی و آژانس‌ ها تفاوتی ندارد.

وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر کرمانشاه تاکسیرانان اختیار دارند تا 30 درصد کاهش قیمت داشته باشند، اما با توجه به این که سقف قیمت تعیین شده است نمی‌ توانند با اختیار خود افزایش قیمت داشته باشند.

سلیمانی اضافه کرد: حدود 40 درصد خودروهای استفاده شده در تاکسیرانی اینترنتی، تاکسی است اما سعی شده است که در این شرکت‌ ها شمار تاکسی افزایش یابد، زیرا فعالیت اصلی این گروه خدمات حمل و نقل شهری است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهر کرمانشاه در مورد تخلفات شرکت‌ های تاکسیرانی اینترنتی گفت: این چهار شرکت تاکنون تخلفی نداشته‌‌ اند ولی در صورت داشتن هرگونه تخلف دفاتر آنها پلمب می‌ شود.

سلیمانی تصریح کرد: دفتر شرکت تاکسیرانی اینترنتی "ماکسیم" به‌ دلیل نداشتن مجوز حمل و نقل درون شهری پلمب شد؛ البته مشکل اصلی این شرکت نرم‌ افزاری بود که در چندین مرحله به این شرکت اخطار داده شد، اما به‌ دلیل بی‌ توجهی به اخطارها دفتر آن پلمب شد ( دفتر تاکسی اینترنتی ماکسیم در کرمانشاه پلمب شد ).

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه یادآور شد: در صورتی که شرکت تاکسیرانی ماکسیم مجوز بگیرد پلمب شرکت باز خواهد شد.

ارسال نظر