همایش حقوق کسب و کارهای نوپا (Legal Day 2018) برگزار می شود

رسانه کلیک - آشنایی با مسایل حقوقی از مهمترین لازمه های راه اندازی یک کسب و کار است و کسب و کارهای نوپا نیز در مراحل مختلف رشد خود با چالشهای حقوقی متعددی مواجه می شوند.

همایش حقوق کسب و کارهای نوپا (Legal Day 2018) برگزار می شود

رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهمترین چالش های حقوقی روز جامعه کسب و کاری کشور در حوزه های تنظیم قراردادها، الزامات ثبتی، مجوزها، روابط تجاری با سرمایه گذار و شرکا، کاستی های قانون ایران در مسیر کسب و کار، حل و فصل اختلافات، مالکیت فکری، کپی رایت محتوا و ایده و فیلترینگ برنامه ریزی شده است.

در این رویداد نمایندگانی از استارتاپ های کشور چالش های حقوقی که با آن مواجه هستند را مطرح نموده و سخنرانان این همایش که مجموعه ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ­های سرمایه­ گذاری و شتابدهنده ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و ... هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش ها ارایه خواهند نمود.

همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت "بررسی موانع و کاستی های قانون ایران در مسیر ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپا" با مشارکت تعدادی از مدیران و مشاوران حقوقی شتابدهنده ها و کسب و کارهای مطرح برگزار می گردد. تلاش می شود تا نتایج این نشست در قالب یک بیانیه برای مراجع قانون گذار و تصمیم ساز کشور ارسال شود تا با اتخاذ سیاست های لازم، مسیر کسب و کار در کشور هموار گردد.

شما می­توانید با کد تخفیف: "Click" در رویداد ثبت نام کنید.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت legalday.ir مراجعه کرده یا با شماره 021-66128068 تماس بگیرید.

ارسال نظر