واکنش شرکت پشتیبانی امور دام به واردات موبایل توسط یک شرکت دام و طیور

رسانه کلیک - شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به خبر «واردات موبایل با ارز 4200 تومانی توسط شرکت دام و طیور» اعلام کرد: ارز تخصیصی به شرکت پشتیبانی امور دام فقط صرف تامین کالاهای اساسی شده است.

واکنش شرکت پشتیبانی امور دام به واردات موبایل توسط یک شرکت دام و طیور

به گزارش کلیک به نقل از تسنیم؛ مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تکذیب ادعای بی اساس واردات موبایل توسط این شرکت، عنوان کرد:­­­ شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان مباشر تنظیم بازار کالاهای اساسی وظیفه ای جز ورود به تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله کنجاله سویا، جو، ذرت، گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز ندارد.

حمید ورناصری در واکنش به طرح ادعای ورود گوشی تلفن همراه توسط شرکت پشتیبانی امور دام در برخی رسانه ها ، اظهار کرد: این ادعا از اساس کذب است و این شرکت به عنوان مباشر تنظیم بازار کالاهای اساسی وظیفه ای جز ورود به تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله کنجاله سویا، جو، ذرت، گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز ندارد و همه­ تلاش خود را نیز در این راه مصروف داشته است.

وی با اشاره به فهرست­ رسمی منتشر شده​ بانک مرکزی ادامه داد: در این فهرست ­به تفکیک نام شرکت ها، مقدار ارز و نوع کالا اعلام و ارزی که به این شرکت تخصیص یافته در چارچوب ماموریت ها و وظایف قانونی، فقط صرف تامین کالاهای اساسی شده است.

پیش‌تر ابراهیم درستی نائب رییس اتاق اصناف گفته بود: یک شرکت دام و طیور اقدام به واردات موبایل با ارز 4200 تومانی کرده است.

ارسال نظر