همایش بزرگ بازاریابی و فروش مدرن برگزار شد

رسانه کلیک - در همایش بزرگ بازاریابی و فروش مدرن بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه ابتدا آرش سروری، دبیر راهبری همایش و مجری رویداد، قسمت های مختلف این همایش را برای حضار معرفی کرد.

همایش بزرگ بازاریابی و فروش مدرن برگزار شد

مهندس صالح آتشی مدیرعامل ایران مایند به عنوان برگزارکننده رویداد به حضار گرامی و اساتید ارجمند خیرمقدم گفت و صحبت هایی در مود اهمیت بازاریابی و فروش مدرن از نگاه دیجیتال را بازگو کرد.

در ادامه این مراسم، پنل تبلیغات با مدیریت عادل طالبی و با حضور مدیران عامل دو شرکت موفق تبلیغاتی حمیدرضا محمودی مدیرعامل فست کلیک و افشین قلی نژاد مدیر عامل ادنگاه برگزار شد. در این پنل عادل طالبی با سوالات چالشی خود شرکت های تبلیغاتی را با چالش کشید و محمودی و قلی نژاد به پاسخ به سوالات پرداخت.

در ادامه احمد کلاته مدیر آکادمی کسب و کار اینترنتی به سخنرانی پرداخت. در این سخنرانی وی به این موضوع اشاره کرد که چگونه با هزینه بسیار کم وبسایت راه اندازی کنیم و وبسایت را به درآمد برسانیم.

بعد از استراحت و تشکیل حلقه ای گفتگو بین شرکت کننگان پنل فین تک با مدیریت رضا قربانی مدیرعامل راه پرداخت انجام شد. پنل فین‌تک در «همایش بازاریابی و فروش مدرن» در هتل قلب تهران با حضور رضا قربانی سردبیر ماهنامه عصر تراکنش، علی امیری مدیرعامل زرین‌پال، سهیل شهیدی مدیرعامل پیمنت ۲۴ و صابر خسروی مدیر توسعه کسب‌وکار موبایلت برگزار شد.

قربانی در ابتدای پنل فین‌تک در خصوص تفاوت‌های بازاریابی و فروش و تعریف فین‌تک صحبت کرد.

خسروی گفت: «بحث دیتا بسیار مهم است. داده‌ها اهمیت زیادی دارند و افرادی که در مارکتینگ مشغول به فعالیت هستند، اهمیت این حوزه را به خوبی درک می‌کنند. اگر هدف مشخص در بازار داشته باشید، توجه به حکمرانی داده به شدت حائز اهمیت است.»

امیری در این پنل در مورد مفهوم «درد پرداخت» توضیحاتی ارائه داد و اینکه چطور بازاریابی و فروش می‌توانند این درد را کم کنند تا مشتری در مرحله پرداخت خرید راه رها نکند.

سهیل شهیدی نیز در خصوص اهمیت راهکارهای پرداخت بین‌المللی در فروش بین‌المللی در شرایط تحریم صحبت کرد.

قربانی نیز در آخر گفت: «استارت‌آپ‌های فین‌تک در محیطی که بی‌اعتمادی مطلق وجود دارد، می‌توانند اعتماد به وجود بیاورند. فناوری در حال تغییر فضای کسب‌وکار است. این تغییرات کمک می‌کند که فضای کسب‌وکار تسهیل شود».

در ادامه ژان بقوسیان مدیر وبسایت مدیرسبز در سخنرانی خود به اهمیت تحلیل وبسایت پرداخت.

و در نهایت پنل انتقال تجربه با حضور آرش سروری دبیر راهبری همایش، وحید خسروی مدیرعامل ایده پردازان، محمد حسینی مدیرعامل آسان بار و میلاد نوری مدیرعامل پونز و مدیرعامل دفتر شما برگزار گردید.

در پایان مراسم تجلیل و اختتامیه برگزار شد.

ارسال نظر