اکنون فرصت مناسبی برای خرید گوشی است

رسانه کلیک - رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی با بیان اینکه از آغاز سال جدید تاکنون شاهد رکود در بازار گوشی هستیم، گفت: به رغم عدم ثبات ارز، اما قیمت موبایل در بازار مناسب و منطقی است.

اکنون فرصت مناسبی برای خرید گوشی است

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ مهدی محبی رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی در مورد وضعیت بازار گوشی تلفن همراه در کشور عنوان کرد: هم اکنون امکان ثبت سفارش گوشی برای واردکنندگان به صورت مجدد باز شده و انتقال ارز نیز امکان پذیر شده است. به همین دلیل واردکنندگان در حال وارد کردن گوشی های موبایل به کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به دلیل تغییر لحظه ای نرخ ارز در کشور، بازار موبایل ثبات نداشته و در رکود است، اظهار داشت: با وجود آنکه هم اکنون قیمت موبایل منطقی است اما آنطور که باید استقبالی از خرید در این بازار دیده نمی شود.

رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی با بیان اینکه از یک ماه قبل از عید نوروز تاکنون عرضه و تقاضای گوشی در بازار موبایل به شدت افت داشته است، گفت: تا زمانی که شرایط بازار ارز ثابت نشود، نمی توان امیدوار به رفع رکود در بازار موبایل بود.

محبی ادامه داد: البته با وجود جهش زیاد قیمت دلار در کشور، تاثیر زیادی را در قیمت گوشی های وارداتی شاهد نیستیم و اگر چه به دلیل عدم تقاضا، باید قدری از قیمت ها کاسته می شد اما برخلاف آن، قیمت گوشی در بازار، مناسب و منطقی است.

وی تصریح کرد: هم اکنون زمان خوبی برای خرید گوشی است و خریداران در صورت تمایل برای خرید، با بازار کاملا منطقی از نظر قیمت، به رغم افزایش ارز، مواجه خواهند بود.

ارسال نظر