زمینه مشارکت اپراتورهای ارتباطی با مدیریت شهری تهران فراهم می شود

رسانه کلیک - معاون وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای فراهم شدن زمینه همکاری و مشارکت میان اپراتورهای ارتباطی و مدیریت شهری تهران در راستای تحقق شهر هوشمند خبر داد.

زمینه مشارکت اپراتورهای ارتباطی با مدیریت شهری تهران فراهم می شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری پنل «زیرساخت های شهر هوشمند و فرصت های همکاری استراتژیک» در حاشیه همایش شهر هوشمند تهران عنوان کرد: در این پنل درباره زمینه های همکاری و مشارکت میان مدیریت شهری و اپراتورهای مخابراتی ثابت و سیار و نیز نقش رگولاتوری در استفاده از زیرساخت های ارتباطی کلانشهر تهران، فضای تبادل نظر خوبی شکل گرفت.

وی اظهار داشت: در این پنل اشاره کردم که رویکرد رگولاتوری های حوزه ICT دنیا به سمت رگولاتوری مشارکتی و گفتگو محور تغییر کرده است و ما نیز برای تحقق شهر هوشمند در کشورمان باید به این سمت حرکت کنیم.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این موضوع باید در تعامل و مشارکت رگولاتوری ارتباطات و فناوری اطلاعات با رگولاتوری های سایر حوزه های مرتبط مانند حمل و نقل، انرژی، بانکداری و غیره و نیز مدیران شهری جامه عمل به تن کند.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: در این زمینه بحث به اشتراک گذاری زیرساخت های موجود اپراتورها و ایجاد ظرفیت های اشتراکی از مهمترین اقداماتی است که در حال پیگیری آن هستیم.

ارسال نظر