ظرفیت فیبر نوری کشور امسال یک میلیون و 960 هزار واحد افزایش پیدا کرد

رسانه کلیک - عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: ظرفیت فیبر نوری کشور از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 960 هزار واحد افزایش یافت که توسعه قابل توجه این زیرساخت، زمینه ساز تحول در حوزه ارتباطات خواهد بود.

ظرفیت فیبر نوری کشور امسال یک میلیون و 960 هزار واحد افزایش پیدا کرد

به گزارش کلیک به نقل از ایرنا؛ ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت مخابرات استان فارس در شیراز جزییات بیشتری در این زمینه اعلام نکرد و در عین حال عنوان کرد: در استان فارس نیز امسال 80 هزار و 707 واحد به ظرفیت فیبر نوری افزوده شده است.

وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید گام های بلندی در توسعه زیرساخت های ارتباطات در استان فارس برداشته شده است.

امام جمعه موقت شیراز نیز در این آیین بیان کرد: مدیریت در نظام اسلامی همراه با پذیرفتن مسئولیت است و تفکر مدیر اگر نوآور باشد در نظام زیر مجموعه خود نیز تحول ایجاد می کند.

حجت الاسلام محمد حسن مرادی افزود: اطلاعات و ارتباطات مردم باید بروز باشد و مردم از فناوری های جدید در این عرصه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: هم اینک تلفن همراه و فناوری های مربوط به آن در کشور عمومیت پیدا کرده است و بیشتر مردم از آن استفاده می کنند؛ این شرایط به طور همزمان زمینه ساز فرصت و تهدید است و از این رو، این فضا باید به شکل مناسبی مدیریت شود.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات منطقه فارس نیز که به دلیل بازنشستگی از این مسئولیت خداحافظی می کند، در این آیین گفت: در سه سال گذشته، 200 هزار شماره تلفن ثابت جدید در این استان ایجاد شد و همچنین 37 درصد از تلفن های موجود در استان دارای پهنای باند و همه دارندگان تلفن همراه دارای دیتا شدند.

علی اصغر روزگار افزود: در سه سال گذشته، پنج هزار و 271 پروژه با اعتبار افزون بر 10 هزار و 400 میلیارد ریال در این شرکت اجرا شده است.

در این آیین، از خدمات علی اصغر روزگار مدیرعامل سابق شرکت مخابرات منطقه فارس تجلیل و فرشید ایزدی به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

ارسال نظر