آموزش آنلاین زبان متفاوت تر از همیشه

رسانه کلیک - در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ شاهد رونمایی از نرم افزارهای مبتکرانه ای هستیم. اتیچر (Oteacher)، نرم افزار مخصوص یادگیری زبان در سالن الکامپ استارز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

آموزش آنلاین زبان متفاوت تر از همیشه

اُتیچر یا آنلاین تیچر اساتید به شما این امکان را می دهد که زبان مورد نظرتان را به صورت غیرحضوری و به صورت آنلاین در شرایطی که خودتان می خواهید یاد بگیرید. اساتید اُتیچر در نقاط مختلف دنیا حضور دارند و کاربر می تواند در جلسه اول به صورت رایگان تعیین سطح شود.

به عنوان مثال برای یادگیری زبان آلمانی یک استاد آلمانی زبان در کشور آلمان را انتخاب می کنید و پس از تعیین سطح، تعداد جلسات خود را ثبت کنید و در طریق درگاه بانکی هزینه آموزش را بپردازید. گفتنی است زمان کلاس بر اساس تقویم استاد است و شما زمان دلخواهتان را انتخاب می کنید. کاربران با موبایل با کامپیوتر وارد سایت می شوند و از طریق نرم افزار خود اتیچر به صورت تصویری با استاد خود در تماس خواهند بود. همه اساتید دارای مدرک بین المللی آموزشی هستند و در تمام سطوح به آموزش می پردازند. برای ثبت نام می توانید به آدرس www.oteacher.org مراجعه بفرمایید.

ارسال نظر