جایزه وب فارسی رونمایی شد

رسانه کلیک - در روز پنجشنبه 22 آذر ماه 97 همزمان با برگزاری اجلاس وب فارسی، شاهد اهدای جوایز و رونمایی از جایزه وب فارسی بودیم.

جایزه وب فارسی رونمایی شد

روز پنجشنبه 22 آذرماه 97 در اجلاس وب فارسی، مراسم اهدای جوایز و رونمایی از «جایزه وب فارسی» برگزار شد.

در این فرآیند که 250 شرکت کننده در سطح توسعه زبان فارسی ثبت نام و اعلام حضور نموده بودند، سه مجموعه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا، مجموعه فست کلیک و ویراستاران بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند و جوایز و تندیس خود را از دستان سرهنگ کاظمی، حمیدرضا همتی، نادر نقشینه و مهدی بینا دریافت نمودند.

در سال‌های اخیر کشورهای دنیا با تکیه بر مدل های علمی، جوایزی را در سطح ملی و منطقه‌ای ایجاد کرده‌اند که محرک سازمان‌ها و کسب و کارها در تعالی، رشـــد و ثروت آفرینی است. بـرگزاری این جوایز و استفاده از مدل های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای کسب و کارها ایجاد می‌کنند تا پیشرفت ها و عملکرد خود را اندازه گیری نمایند.

یکی از بخش‌های اصلی اجـلاس توسعه‌دهنــدگان وب فارسی اهدای تندیس وب فارسی و مــــدال خلاقیت و نوآوری است که پـــس از ارزیابی شرکت کنندگان در فرایند جایزه وب فارسی به تشخیص هیات ارزیابان به منتخبین حائز رتبه اهدا می گردد.

جایــزه وب فارسی بـــا بهــره‌گیری از مدل ارزیابـی بومی و بین المللی به بررسی و تحلیـل مجموعه‌ها از منظر فناوری اطلاعات و فضای مجازی و دنیای دیجیتال می‌پردازد. هدف از برگزاری این فرایند علاوه بر تجلیل و تقدیر از سرآمدان فضـــای مجازی و فناوری اطلاعات، معطوف کردن توجه مدیران کسب و کارها به بهره‌گیری از فضای مجازی و فناوری‌های نوین است.

وب فارسی و دنیای دیجیتال را می‌توان نقطه بلوغ و مسیری جدید بــرای سازمان‌ها و مجموعه‌ها دانست.

جایزه وب فارسی در 4 سطح به ارزیابی تخصصی فعالان سایبری می پردازد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.pwaward.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر