درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری موبایل 195 درصد بالا رفت

رسانه کلیک - مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش 195 درصدی درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری گفت: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌ های ارتباطی استفاده می‌ کنند، گسترش می‌ یابد.

درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری موبایل 195 درصد بالا رفت

به گزارش کلیک به نقل از فارس؛ حمیدرضا دهقانی‌ نیا مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری عنوان کرد: با اجرای طرح رجیستری عایدی دولت 195 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: درآمد دولت از 7150 میلیارد ریال به 21 هزار میلیارد ریال از مهر 95 تا خرداد 96 و از مهر 96 تا خرداد 97 رسیده است که بیانگر رشد 195 درصدی است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری ادامه دارد و گسترش می‌ یابد، بیان کرد: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌ های ارتباطی استفاده می‌ کنند، گسترش می‌ یابد.

وی ادامه داد: یک سری نقاط ثبات در طرح مدنظر است که پس از ثبات در این نقاط براساس اولویت‌ بندی نسبت به رجیستری کالاهای دوم و سوم اقدام می‌‌ شود.

دهقانی‌ نیا در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی تصریح کرد: از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به دست آمد و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد: سازمان تعزیرات پرونده‌ ها را بررسی می‌ کند و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر می‌ کند.

ارسال نظر