نخستین کنفرانس بین المللی ناوبری در دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف نخستین کنفرانس بین المللی ناوبری را با حضور محققین و دانشمندان برجسته ی داخلی و خارجی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه سال جاری برگزار می کند.

نخستین کنفرانس بین المللی ناوبری در دانشگاه شریف

به گزارش کلیک، نخستین کنفرانس ناوبری به عنوان یک رویداد ملی در بهمن ماه سال ۹۳ برگزار گردیده است و امسال این رویداد برای نخستین بار به صورت بین المللی و با حضور محققین و دانشمندان برجسته ای از کشورهای فرانسه و چین برگزار خواهد شد.

ارائه آخرین دستاوردهای علمی متخصصین حوزه ناوبری در قالب مقالات، سخنرانی های کلیدی و کارگاه های آموزشی، طرح موضوعات مهم و کلیدی حوزه ناوبری در سطح ملی و بین‌المللی، ایجاد ارتباط ماندگار و هم‌افزایی دانش و تجربه میان صاحبان دانش و صنعت حوزه ناوبری، جهت دهی به فعالیت‌های علمی دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در موضوعات مهم و کلیدی حوزه ناوبری به سمت نیازها و مسائل صنعت، تمرکز اساتید و پژوهشگران بر روی مسائل گلوگاهی حوزه ناوبری مورد نیاز سازمان ها و صنایع کشور، کاربردی نمودن دستاوردهای دانشی حوزه ناوبری در مسائل اولویت‌دار سازمان ها و صنایع کشور، ایجاد پایگاه دانشی در حوزه ناوبری و معرفی ظرفیت علمی و صنعتی حوزه های ناوبری ( سخت‌افزار و سنسور، الگوریتم و تکنیک ها و کاربردها) را می توان به عنوان اهداف برگزاری این کنفرانس مطرح کرد.

گفتنی ست؛ از ۱۲۰ مقاله ی ارسال شده به دبیرخانه ی این کنفرانس، پس از داوری ۶۰ مقاله انتخاب گردیده که از این میان ۳۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۰ مقاله به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

شایان ذکر است؛ نخستین کنفرانس بین المللی ناوبری در روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد گردید و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این کنفرانس به آدرس؛ http://inc2016.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر