فواید تین‌ تاک، سیم کارت کودک و نوجوان

رسانه کلیک - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رونمایی از سیم کارت کودک و نوجوان در نمایشگاه الکامپ توضیحاتی ارائه کرد.

فواید تین‌ تاک، سیم کارت کودک و نوجوان

به گزارش کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به رونمایی از سیم کارت کودک و نوجوان در نمایشگاه الکامپ بنام تین تاک، اظهار کرد: یکی از دارندگان پروانه MVNO با نام تجاری تین تاک، از سیم کارت خود با تعریف دسترسی هایی برای رده های سنی مختلف کودک و نوجوان و محتوای مورد نیاز آنها رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه تین تاک در پی آن است تا با روش های ایجابی مخاطرات فضای مجازی را برای کودکان و نوجوانان مدیریت کند، عنوان کرد: در واقع تین تاک قصد دارد از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نیازهای این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمینان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضای مجازی ورود کرده و از این سیم کارت استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه با این کار در کنار ایمن سازی فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، زمینه جدید اقتصادی برای بخش خصوصی نیز فراهم می شود، ادامه داد: تولیدکنندگان محتوا با ارزیابی علایق و سلایق نسل های مختلف و با استفاده از بازخوردهایی که می گیرند، محتوای جدیدی را برای سنین خاص تولید می کنند. ضمن اینکه امکان پیوند خوردن با سیستم های آموزش و پرورش وجود دارد تا برنامه کلاسی، کارنامه، ویدیوهای آموزشی برای فرد در دسترس باشد.

فتاحی همچنین با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات برای تبیین زیست بوم اینترنت کودک و نوجوان تصریح کرد: بعد از انجام پژوهش های جامع در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سند اینترنت کودک و نوجوان تهیه شد و با تعیین مسول اجرایی مراحل پیاده سازی سند در حال انجام است.

ارسال نظر