معاون دادستانی: علیه وزیر ارتباطات اعلام جرم می‌کنم

رسانه کلیک - معاون دادستانی در خصوص عملیات تروریستی داعش در تهران و نقش تلگرام در آن، از وزیر ارتباطات به دلیل سهل‌انگاری در فیلترینگ کانال‌های مجرمانه تلگرام انتقاد کرد.

معاون دادستانی: علیه وزیر ارتباطات اعلام جرم می‌کنم

عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستانی، اعلام کرد اگر وزیر ارتباطات دستورات قضایی مبنی بر فیلترینگ محتوای مجرمانه را اجرایی نکند، با کسب اجازه از دادستان کل کشور و مسئولان عالی قضایی، علیه وی اعلام جرم می‌کند.

وی عنوان کرد محتوای مجرمانه دو شبکه تلگرامی آمدنیوز و منافقین تایید و دستورات قضایی مبنی بر فیلترینگ این دو کانال هم ابلاغ شده اما هنوز این دو شبکه به کار خود ادامه می‌دهند. وی در ادامه افزود هیچ یک از مسئولین کشور با اصل فضای مجازی مخالفت ندارند و تنها به دنبال پاک کردن فضای مسموم از شبکه‌های مجازی هستند.

خرم آبادی با اشاره به حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر تاکید کرد مردم نمی‌توانند بپذیرند که داعش فیلم‌های تروریستی خود را از طریق این پیام‌رسان در جهان پخش کرده است و کسی نمی‌تواند به لحاظ فنی جلوی این اقدام را بگیرد.

معاون دادستانی با اشاره به ظرفیت کشور در حوزه فناوری، تصریح کرد افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات بدون بسترسازی فعالیت شبکه‌های مجازی داخلی، مانند اتوبان کشی برای تسلط بیگانگان بر فضای مجازی کشور است.

ارسال نظر