تلگرام در ایران و اروپا دچار اختلال شد

رسانه کلیک – پیام رسان تلگرام از صبح سه شنبه در ایران و اروپا دچار اختلال شده است و بسیاری از کاربران تلگرام دچار کندی سرعت و قطعی سرویس شده‌اند.

تلگرام در ایران و اروپا دچار اختلال شد

به گزارش کلیک ، پیام رسان محبوب و کاربردی تلگرام در منطقه ایران و اروپا دچار اختلال شده است و دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی در برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مانند های وب با کندی سرعت یا قطعی روبرو است. اختلال مذکور به دلیل مشکل فنی در سرورهای تلگرام به صورت بین‌المللی ایجاد شده و کاربران تهران، تبریز،مشهد، شیراز و یزد دچار مشکل شده اند.

به کاربران توصیه می‌شود تا زمان رفع مشکل فنی، نرم افزار خود را دستکاری نکنند، چرا که پاک کردن و نصب مجدد تاثیری نخواهد داشت و این مشکل برای بسیاری از کاربران وجود دارد.

گفتنی است که هنوز مدیر عامل تلگرام، پاول دروف در رابطه با این اختلال تلگرام برای برخی از کاربران در بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مانند های وب واکنشی نشان نداده است اما مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ ایرانی ارائه CDN که به تلگرام نیز سرویس CDN ارائه می‌دهد در گفتگو با خبرنگار کلیک اعلام کرد که تمامی مشکلات مربوط به اینترنت و پیام رسان تلگرام مربوط به مشکلات ایجاد شده طی روزهای اخیر در شرکت ارتباطات زیر ساخت است و مشکل در حال رفع است.

ارسال نظر