اجرای مصوبه تعرفه جدید اینترنت نامحدود متوقف شد!

رسانه کلیک – اجرای مصوبه تعرفه‌های جدید اینترنت موسوم به تعرفه‌های اتصال محور که در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسیده اما هنوز ابلاغ نشده بود که حالا به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات متوقف شد.

اجرای مصوبه تعرفه جدید اینترنت نامحدود متوقف شد!

به گزارش کلیک ، سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود خبر از توقف اجرای پیشنهاد مطرح شده برای اینترنت نامحدود به دلیل اعتراض کاربران داد. این در حالی است که قرار بود مصوبه جدید از اول شهریورماه توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت اجرایی شود که حالا تا زمان نا معلومی متوقف شده است.

محمود واعظی در اینستاگرام خود نوشت: با توجه به این که پیشنهاد مطرح شده در خصوص تعرفه‌های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را طی نکرده و اجرایی هم نشده است، قرار شد اجرای آن متوقف شود و دستور دادم کمیته بررسی تعرفه ها مجددا پیشنهادی با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و ارائه نماید.

گفتنی است که قبل از اعلام این خبر از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطاعات، محمد جواد آذری جهرمی به عنوان مدیر عامل شرکت زیرساخت ایران و یکی از معاونان محمود واعظی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گفت: با توجه به اعتراضات و نیز اینکه اطلاع دارم که تمام تلاش صورت گرفته برای مصوبه جدید، رضایت مردم بوده است، با ارسال نامه ای از دکتر واعظی خواستم مصوبه جدید تعرفه تا بررسی بیشتر متوقف گردد. امیدوارم موافقت نمایند.

در پایان باید گفت که باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود که فقط اسم نامحدود را عملا یدک می‌کشد و به هیچ عنوان حجم نامحدودی ندارد و مانند برخی کشورهای خارجی اتصال محور است و سرعت مناسب اما ترافیک پایینی دارد چگونه رقم خواهد خورد چرا که استفاده کاربران ایرانی در هر صورت با توجه به شیکه‎های اجتماعی و غیره از اینترنت ترافیک بین الملل بیشتر از ترافیک داخلی است.

ارسال نظر