راه اندازی سامانه سنجش کیفیت مکالمات بین شهری و بین المللی
رسانه کلیک - به منظور ارائه وضعیت کیفیت مکالمات بینشهری و بینالمللی، شرکت ارتباطات زیرساخت سامانهای طراحی و به وبسایت خود اضافه کرده است.
بنابر گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، شاخصهای تأخیر، میزان تغییرات تأخیر (jitter) و درصد از دست رفتن بستهها (packet loss) را برای شفافسازی وضعیت کیفی مکالمات، در وب سایت خود قرار داده است.
کاربران میتوانند با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و با ورود به صفحه وضعیت شبکه، شاخصهای درصد موفقیت مکالمات (ASR)، درصد کارایی کانالها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانالها (AHT) را در تماسهای داخلی و شاخصهای درصد موفقیت مکالمات (ASR) و متوسط زمان مکالمات (ACT) صادره بینالملل را در تماس بینالمللی مشاهده کنند. لازم به ذکر است این سامانه اطلاعات مربوط به ۲۴ اخیر را در اختیار کاربران قرار میدهد.
نظرها