سامانه پیامک سفید ایده پردازان رونمایی شد

رسانه کلیک - صبح امروز 29 اردیبهشت ماه سامانه پیامک سفید شرکت ایده پردازان در هتل اسپیناس پالاس با حضور اهالی رسانه و خبر رونمایی شد. 

سامانه پیامک سفید ایده پردازان رونمایی شد

این مراسم که راس ساعت 10 صبح در هتل اسپیناس پالاس آغاز شده بود با حضور مدیر عامل و مدیر مارکتینگ شرکت ایده پردازان و مدیر وبسایت SMS.ir برگزار شد.

پیامک سفید نرم افزاری برای ارتباط مستقیم پیامکی با مخاطبین است. این نرم افزار با کسب اجازه از دریافت کننده رضایتمندی وی را برای دریافت پیامک بررسی می کند. از این رو محدودیتی در ارسال پیامک به شماره ذخیره شده در نرم افزار ندارد. دسترسی به این سامانه از طریق آدرس web.sms.ir امکان پذیر است. همچنین اپلیکیشن پیامک سفید در دو نسخه سیستم عامل های اندروید و iOS برای کاربران در دسترس است.

پیامک سفید مدیریت ارتباط با مشتریان را ساده تر کرده و باعث افزایش فروش و در آمدزایی کسبه بازار و مدیران کسب و کارها می شود.

نرم افزار پیامک سفید برای اطلاع رسانی فروش های ویژه، تخفیف ها، اعلام زمان و مکان همایشات و کنفرانس ها، اعلام محصول جدید، تبریک اعیاد و دیگر اطلاع رسانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پیامک سفید در آمدزایی شرکت ها، فروشگاه ها و تمام کسب و کارها را تحت الشعاع قرار می دهد و باعث رونق آن ها در دوران رکود اقتصادی خواهد شد.

طی این مراسم، مدیران شرکت سامانه پیامک سفید را برای اهالی رسانه تست و مورد آزمایش قرار داده و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این سامانه مراجعه و اطلاعات جامع تری به دست آورید.

ارسال نظر