مک بوک انعطاف پذیر با نمایشگر 20 اینچی

رونمایی از آیفون انعطاف پذیر به تأخیر افتاده است، چون کمپانی اپل در حال امکان‌سنجی برای ساخت مک بوک انعطاف پذیر 20 اینچی است!

مک بوک انعطاف پذیر با نمایشگر 20 اینچی

مک بوک انعطاف پذیر 20 اینچی

به گفته یک منبع موثق، اپل احتمالا عرضه آیفون انعطاف پذیر خود را به سال 2025 موکول خواهد کرد، چون این کمپانی در حال بررسی و امکان‌سنجی مک بوک انعطاف پذیر تمام صفحه است.

این خبر توسط راس یانگ، تحلیلگر مشاور زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC) منتشر شده و هیجان بسیاری را در دل طرفداران مک بوک به وجود آورده است.

در گزارش جدید DSCC در مورد دستگاه‌های تاشدنی و رول شدنی آینده، یانگ توضیح داد که آیفون انعطاف پذیر شرکت کوپرتینویی لااقل تا سال 2025 رونمایی نمی‌شود، چون با توجه به صحبت‌های منابع زنجیره، اپل عجله‌ای در ورود به بازار گوشی‌های انعطاف پذیر ندارد.

مک بوک انعطاف پذیر

در عوض توجه اپل به سمت عرضه مک بوک های انعطاف پذیر تمام صفحه جلب شده است. ظاهرا این کمپانی در حال رایزنی با تأمین‌کنندگان برای ساخت نوت بوک های انعطاف‌پذیری است که اندازه نمایشگر آن‌ها به 20 اینچ می‌رسد.

به گفته یانگ، مک بوک انعطاف پذیر یک دسته‌بندی جدید را در محصولات اپل به وجود می‌آورد و یک دستگاه دوکاره به حساب می‌آید. در هنگام باز بودن کامل صفحه، یک نوت بوک با به همراه صفحه‌کلید در اختیار کاربر گذاشته می‌شود. زمانی که دستگاه تا شده است، به عنوان یک مانیتور عمل می‌کند که می‌توان آن را به یک صفحه‌کلید خارجی متصل کرد.

با توجه به سایز 20 اینچ که اپل برای نمایشگر مک بوک جدید خود در نظر گرفته، می‌توان حدس زد که دستگاه حداقل از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند.

با تمام این اوصاف، مک بوک انعطاف پذیر اپل به احتمال زیاد در سال 2027 رونمایی خواهد شد. به طور کلی، علاقه و سرمایه‌گذاری اپل در بخش نوت بوک انعطاف پذیر، خبر خوبی برای حوزه دستگاه‌های تاشونده به حساب می‌آید.

ارسال نظر