با بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ آشنا شوید

در سال ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های باکیفیت و خوبی به بازار عرضه شد و ویژگی‌های جذابی مثل مشخصات سخت‌افزاری قوی باعث شده کاربران از این دستگاه‌ها استقبال کنند؛ سیستم‌هایی که نیازهای کاری و شخصی کاربران را برطرف می‌کنند. اما بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ چه دستگاه‌هایی هستند؟

با بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ آشنا شوید

معرفی بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱

لپ‌تاپ‌ها به یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاربران تبدیل شده‌اند. به دلیل قابل حمل بودن و مشخصات فنی قوی،‌ افراد ترجیح می‌دهند جای بستن یک پی‌سی، لپ‌تاپ خریداری کنند. به همین منظور در چند سال گذشته شاهد پیشرفت این دستگاه‌ها بوده‌ایم.

در سال ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های خوبی برای همه اقشار عرضه شد؛ سیستم‌هایی که قدرت بالایی داشتند و توانستند نظر مثبت کاربران را به خود جلب کنند. این کامپیوترها برای انجام کارهای تحصیلی، گرافیکی و اداری مناسب هستند. در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ MacBook Air

لپ‌تاپ MacBook Air

کمپانی اپل امسال از چند مک‌بوک جدید رونمایی کرد که لپ‌تاپ MacBook Air بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفت. این دستگاه دارای پردازنده اختصاصی اپل M1 است که قدرت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. صفحه ۱۳.۳ اینچی MacBook Air، این دستگاه را به یک سیستم جمع‌وجور تبدیل کرده است.

این لپ‌تاپ عمر باتری شگفت‌انگیزی دارد که می‌تواند نیاز کاربران را تأمین کند. طراحی مک‌بوک ایر ظاهر زیبایی دارد که باعث شده کاربران بسیاری نسبت به خرید آن اقدام کنند. همچنین عملکرد این لپ‌تاپ نسبت به مدل‌های قبلی بهبود پیدا کرده است.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ HP Spectre X360

لپ‌تاپ HP Spectre X360

اچ‌پی یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ را به بازار عرضه کرد. این دستگاه طراحی زیبا و فوق‌العاده‌ای دارد که کاربران را ترغیب به خرید آن کرده است. لپ‌تاپ HP Spectre X360 مجهز به یازدهمین نسل از پردازنده‌ Intel شده که قدرت پردازش بالایی دارد.

صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 4K باعث شده این لپ‌تاپ به وسیله مناسبی برای تماشای فیلم تبدیل شود. گفتنی است لپ‌تاپ HP Spectre X360 باتری بسیار قدرتمندی دارد که می‌تواند به مدت ۱۳ ساعت شارژ نگه دارد.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G15

لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G15

لپ‌تاپ‌های گیمینگ جزو قدرتمندترین سیستم‌ها محسوب می‌شوند. لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G15 بهترین سیستم برای بازی کردن است. صفحه نمایش ۱۵ اینچی با رزولوشن QHD و نرخ ۱۶۵هرتزی، تجربه بازی کردن را جذاب کرده است.

اسپیکر باکیفیت، کیبورد و تاچ‌پد مناسب برای بازی و باتری با شارژدهی مطلوب باعث شده این دستگاه به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ شناخته شود. ایسوس با عرضه ROG Zephyrus G15 تلاش کرده گیمرها شرایط مناسبی برای بازی کردن داشته باشند.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano

لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano

سری ThinkPad لپ‌تاپ‌های لنوو همیشه جزو بهترین‌ سیستم‌های کامپیوتری شناخته شده است. لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano نیز یکی دیگر از سیستم‌های خوب این سری محسوب می‌شود. این دستگاه باتری قدرتمندی دارد که بیش از ۱۰ ساعت شارژ باتری نگه می‌دارد.

صفحه نمایش ThinksPad X1 Nano به یک صفحه لمسی مجهز شده است، بنابراین کاربرانی که کار گرافیکی انجام می‌دهند، می‌توانند از این لپ‌تاپ استفاده کنند. قدرت پردازش بالای این دستگاه باعث شده افراد بسیار زیادی اقدام به خرید جدیدترین مدل سری ThinkPad کنند.

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ Microsoft Surface Laptop 4

لپ‌تاپ Microsoft Surface Laptop 4

مایکروسافت همیشه تلاش کرده بهترین تجربه کاربری ویندوز را با لپ‌تاپ‌های سرفیس فراهم کند. دستگاه Surface Laptop 4 صفحه نمایش زیبا و قدرتمندی برای انجام کارهای روزمره دارد. طراحی کیبورد این لپ‌تاپ به قدری راحت است که باعث شده کاربران به سادگی کارهای تایپی خود را انجام دهند.

باتری سرفیس لپ‌تاپ ۴ قدرت شارژدهی بالایی دارد، به طوری که این دستگاه تا ۱۳ ساعت می‌تواند شارژ باتری نگه دارد. همچنین این لپ‌تاپ مجهز به ویندوز ۱۱ است که توانسته رابط کاربری بهبودیافته‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱ چیست؟ آیا تا به حال از این سیستم‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر