بلک شارک 4 موفق به کسب بالاترین امتیاز در AnTuTu شد

رسانه کلیک - گوشی گیمینگ بلک شارک 4 چندی پیش در AnTuTu به نمایش درآمد و موفق شد با کسب امتیاز 788505، رکورد جدیدی را در تاریخ این بنچمارک به ثبت برساند.

بلک شارک 4 موفق به کسب بالاترین امتیاز در AnTuTu شد

بلک شارک، برند زیر مجموعه شیائومی روز گذشته اعلام کرد که نسل بعدی گوشی های بلک شارک به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از قابلیت شارژ سریع 120 وات نیز پشتیبانی می کند. مدیر عامل این برند یعنی لو یوجو چندی پیش در Weibo نوشت که نمونه اولیه Black Shark 4 در در بنچمارک انتوتو حضور پیدا کرده و توانسته بالاترین امتیاز ثبت شده در این بنچمارک یعنی 788505 را از آن خود کند. جالب است بدانید که عملکرد این محصول در مقایسه اسمارت فون های ممتاز همچون شیائومی می 11 (با حدود امتیاز 705 هزار)، اوپو فایند ایکس 3 (771 هزار) و iQOO 7 (752 هزار) به مراتب بهتر بوده است.

دستاورد بزرگ بلک شارک 4 را باید به تلاش بی وقفه مهندسان و طراحان سختکوش شرکت نسبت داد. اما اینطور که به نظر می رسد مدیر عامل شرکت هنوز به طور صد درصد از نتایج به دست آمده راضی نیست و آرزوی رسیدن به امتیاز 80 هزار در انتوتو را در سر می پروراند. یوجو پیش از این نیز گفته بود که نسل بعدی گوشی های بلک شارژ شکست ناپذیر هستند.

با توجه به انتشار اخبار متعدد پیرامون گوشی Black Shark 4 می توان گفت که زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. این گوشی مخصوص گیمینگ به صفحه نمایش اولد با رزولوشن 2400×1080 مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام کمک می گیرد. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره گوشی به بیرون درز پیدا نکرده؛ با این حال می دانیم که محصول جدید در حال حاضر با نام کدگذاری شده Emperor یا همان امپراطور شناخته می شود و مشخصات ظاهری و فنی آن نسبت به نسل قبل، به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

ارسال نظر