رکوردشکنی سری ردمی نوت 12

 شیائومی هند با عرضه سری ردمی نوت ۱۲، فروش بسیار بالایی را به ثبت رسانده است. فروش این سری از تلفن های هوشمند از ۱۱ ژانویه (ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی) آغاز شده؛ و در کمتر از یک هفته موفق به شکست رکورد ۳۷ میلیون دلار شده است.

رکوردشکنی سری ردمی نوت 12

سری Redmi Note 12 5G دارای طیف گسترده ای از ویژگی های سطح بالا و جذاب بوده که تجربه کم نظیری را برای مصرف کنندگان این رنج قیمتی رقم می‌زند.

آقای آنوج شارما، مدیر ارشد بازاریابی شیائومی هند در مورد این فروش فوق العاده گفت:«رونمایی سری Redmi Note 12 برای ما بسیار مهم بود. زیرا این سری نشان دهنده هشت سال با شکوه از حضور سری Redmi Note در کشور هند است. ما سخت تلاش کرده‌ایم تا به‌روزرسانی‌ های معنی‌ دار و محصولات رادیکال را برای مصرف‌ کنندگانمان در هند عرضه کنیم. سری ردمی نوت ۱۲ نیز از همین فلسفه پیروی می‌کند.»

وی در ادامه مدعی شد: «ما از دیدن چنین واکنش و تقاضایی از سوی مشتریان خود، مفتخریم. از زمانی که اعلام کردیم که سری Redmi Note 12 5G را به هند می آوریم، اشتیاق در بین مشتریان ما بالا بوده است. در واقع، داده‌های ما نشان می‌دهد که حتی قبل از فروش تاکنون، سری Redmi Note 12 با ۸ میلیون جستجو، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این میزان توجه و تقاضا، گواه اعتماد و عشق بی حد و حصری است که طرفداران نسبت به ما دارند.»

یکی از ویژگی های جذاب Redmi Note 12 Pro 5G، برخورداری این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. همچنین برای اولین بار دستگاهی از سری ردمی نوت در کشور هند، مجهز به لرزشگیر اپتیکال شده است. این گوشی هوشمند از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به کمک این شارژر، باتری Redmi Note 12 Pro تنها در ۱۹ دقیقه به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. این دستگاه سرعت شارژ فوق العاده ای را با باتری پرظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپری ترکیب کرده است.

صفحه نمایش این تلفن هوشمند نیز رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار داده و پنل آن از نوع PRO-AMOLED است. این نمایشگر توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نیز دارد. این گوشی هوشمند توسط شیشه های Gorilla Glass مقاوم سازی شده و دارای گواهینامه IP53 است.

سنسور دوربین اصلی ردمی نوت ۱۲ پرو (Sony IMX766) به کاربران این امکان را می‌دهد که در تمام شرایط نوری، عکس هایی با جزییات بالا ثبت کنند. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده؛ و وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که خریداران این گوشی هوشمند تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، می‌توانند یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنند. باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری این تلفن هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد که به مدت طولانی بازی کنند و کار های مختلفی را انجام دهند.

نسخه استاندارد سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی نیز دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است‌. این تلفن هوشمند یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED را در اختیار خریداران خود قرار خواهد داد. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ مجهز شدن است. از دیگر مشخصات Redmi Note 12 5G می‌توان به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر