معرفی گوشی سیرکل فون 2 با ظاهر دایره‌ای متفاوت

گوشی سیرکل فون 2 محصولی از استارت آپ dToor بوده و ظاهر متمایزی نسبت به گوشی‌های مستطیلی شکل دارد. این دستگاه می‌تواند پایه‌گذار آینده‌ای متفاوت برای اسمارت فون ها شود.

معرفی گوشی سیرکل فون 2 با ظاهر دایره‌ای متفاوت

گوشی هوشمند سیرکل فون 2

گوشی هوشمند Cyrcle Phone 2.0 یک دستگاه اندرویدی با ظاهری متفاوت و خلاقانه است. این گوشی جذاب و گرد، از ارگونومی مناسبی برخوردار است، اما در دست گرفتن آن به راحتی گوشی‌های مستطیلی نیست.

گوشی Cyrcle Phone 2.0 محصولی از استارت آپ dToor بوده که در زمینه ساخت گوشی‌های غیر مستطیلی تخصص دارد. این گوشی در وب‌سایت kickstarter.com به نمایش گذاشته شده که یکی از معروف‌ترین وب‌سایت جمع سپاری مالی یا همان کراودفاندیگ به حساب می‌آید.

بد نیست بدانید که وب‌سایت‌های کراودفاندیگ، پشتیبان ایده‌های خلاقانه بوده و از طریق حمایت‌های مالی از سوی سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، ایده‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

در هر صورت گوشی سیرکل فون 2.0 به عنوان یک دستگاه ابتکاری، عملکرد خوبی را از خود نشان داده و بعید نیست به بازار راه پیدا کند.

نمایشگر دایره‌ای شکل سیرکل فون جدید، تجربه تازه و بی‌سابقه‌ای را در تماشای فیلم، کاربرد اپلیکیشن های مختلف و وبگردی به کاربر منتقل می‌کند.

شاید فکر کنید که اپلیکیشن ها در این نمایشگر دایره‌ای به شکل ناقص داده می‌شوند. اما با استفاده از حالتی به نام FreeForm می‌توان اندازه اپلیکیشن ها را تغییر داده و آن‌ها را در صفحه جابجا کرد.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی سیرکل فون 2 می‌پردازیم.

همچنین بخوانید: قیمت گلکسی زد فولد 3 سامسونگ چند است؟

مشخصات ظاهری سیرکل فون 2

دستگاه جدید شرکت dToor در ابعاد 130 در 103 در 22 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به 147 گرم می‌رسد. این گوشی می‌تواند از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند.

نمایشگر به کار رفته در گوشی سیرکل از نوع IPS LCD بوده و قطر آن برابر با 3.45 اینچ است. این پنل می‌تواند رزولوشن 800 در 800 پیکسل را ارائه دهد.

گوشی سیرکل فون 2

مشخصات فنی گوشی Cyrcle Phone 2.0

از لحاظ مشخصات فنی، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون کوالکام استفاده کرده و به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (از نوع eMMC) مجهز است. البته امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD وجود دارد.

مشخصات دوربین پشتی و دوربین سلفی یکسان است. دوربین از یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 ساخته شده که از فناوری فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این دوربین قادر به ضبط فیلم با کیفیت 4203 در 3120 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه بوده و با فلش LED همراه است.

فناوری‌های شبکه و ارتباطات

گوشی خلاقانه Cyrcle Phone 2.0 از فناوری‌های شبکه‌ای پایین رده همچون LTE، HSDPA، HSPA+، EDGE، GPRS و غیره پشتیبانی می‌کند.

ارتباطات این دستگاه از طریق فناوری‌های وای فای (802.11)، بلوتوث 4.2، GPS (سیستم‌های مکان‌یابی ماهواره‌ای GLONASS و BeiDou) و دو پورت USB (پرسرعت نوع C و micro B) صورت می‌گیرد.

سایر مشخصات سیرکل فون 2

همچنین بخوانید: پنج دلیل برای خرید گوشی OnePlus 9

یکی از مشخصه‌های گوشی Cyrcle Phone 2.0 وجود 2 جک صوتی 3.5 میلی‌متری است. این گوشی به حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، دماسنج و مغناطیس‌سنج مجهز بوده و از اندروید 10 استفاده می‌کند.

یک باتری نه چندان قوی 2000 میلی‌آمپر ساعتی (قابل‌برداشت) وظیفه تأمین انرژی دستگاه دایره‌ای شکل را بر عهده دارد.

علیرغم مشخصات نه چندان عالی، بد نیست بدانید که قیمت سیرکل فون 2 برابر با 999 دلار است! گفته می‌شود که خرید این محصول به طور عمده یا از طریق پیش‌فروش به 699 دلار کاهش می‌یابد.

گوشی ارتقاءیافته استارت آپ dToor بر خلاف بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار با مونتاژ چینی، در ایالات‌متحده ساخته و سرهم‌بندی می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد سازنده تمرکز خود را روی شکل متفاوت گوشی گذاشته و تلاشی در بهبود مشخصات فنی نکرده است.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا حاضرید (در خوش‌بینانه‌ترین حالت) 699 دلار بابت این گوشی گرد و متفاوت پرداخت کنید؟

ارسال نظر