مشخصات کامل و قیمت نوکیا 1.4 به فضای مجازی راه پیدا کرد

رسانه کلیک - یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای موبایل، قیمت و مشخصات کامل نوکیا 1.4 را در اینترنت منتشر کرده است. این گوشی پایین رده با رم 1 گیگابایتی، حافظه اصلی 16 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مشخصات کامل و قیمت نوکیا 1.4 به فضای مجازی راه پیدا کرد

کمپانی HMD Global مارس سال گذشته از گوشی پایین رده خود یعنی نوکیا 1.3 رونمایی کرد. این محصول قرار بود در کنگره جهانی موبایل 2020 به دنیا معرفی شود، اما پس از شیوع COVID-19 و به تاخیر افتادن مراسم، رونمایی از محصول نیز به تعویق افتاد. حال خبر رسیده که کمپانی فنلاندی قصد دارد تا در MWC 2021 از اسمارت فون های متعددی از جمله نوکیا 1.4 رونمایی کند. افشاگر معروف Sudhanshu Ambhore مشخصات کامل این دستگاه هوشمند را منتشر کرده که در ادامه به آن می پردازیم.

قیمت و مشخصات (غیر رسمی) نوکیا 1.4

گوشی جدید HMD دارای نمایشگر ال سی دی 6.5 اینچ با رزولوشن +HD است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در بالای آن به چشم می خورد. این محصول به حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه اصلی 16 گیگابایتی مجهز شده و برای پردازش داده ها از یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.3 هرتز کمک می گیرد. در پنل پشتی شاهد یک سیستم دوربین دوگانه با لنزهای 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستیم که توسط یک فلش LED همراهی می شوند.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به بهره مندی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت میکرو SD، سنسور نور محیط، حسگر مجاورتی، شتاب سنج، اسکنر اثر انگشت، وجود جک 3.5 میلیمتری و درگاه microUSB 2.0، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، وای-فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 4.2 اشاره کرد.

نوکیا 1.4 دارای ابعاد 166.42 x 76.72 x 8.7میلیمتر است اما متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری در رابطه باظاهر آن وجود ندارد. جهت مقایسه باید بگوییم که نوکیا 1.3 به صفحه نمایش 5.71 اینچی مجهز شده و علاوه بر تعداد دوربین کمتر، از باتری کوچکتری بهره می برد. حسگر اثر انگشت نیز در آن وجود ندارد.

شایعات حاکی از آن هستند که نوکیا 1.4 با رنگ بندی های آبی و خاکستری و با قیمت 121 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر