گوشی های آنر به سرویس های همراه گوگل مجهز می شوند

رسانه کلیک - پس از جدایی آنر از هواوی، به نظر می رسد همه چیز برای این برند به حالت عادی بازگشته است؛ تا جایی که خبر رسیده گوشی های شرکت مجددا قابلیت پشتیبانی از سرویس همراه گوگل را پیدا خواهند کرد.

گوشی های آنر به سرویس های همراه گوگل مجهز می شوند

به نظر می رسد کمپانی آنر پس از جدایی از هواوی، قصد دارد تا روابط خود با شرکا و تامین کنندگان را توسعه دهد. این شرکت در حال حاضر مشغول بهبود روابط خود با تامین کنندگان قطعات است اما قصد دارد تا سرویس های همراه گوگل (GMS) را نیز دوباره به دستگاه های خود بازگرداند.

طبق گزارش های اخیر، گوشی های آنر مجددا قابلیت پشتیبانی از GMS را پیدا خواهند کرد. همانطور که می دانید آنر به تازگی از شرکت هواوی جدا شده و لذا از شر تحریم های آمریکا در امان است.

گوشی های آنر احتمالا در فصل بهار به قابلیت پشتیبانی از سرویس های گوگل مجهز می شوند. کمپانی در حال حاضر نیز مشغول آماده سازی دو مدل گوشی است که با اکوسیستم اندروید همخوانی دارند. بدین ترتیب می توان گفت که دیگر شاهد برنامه AppGallary هواوی روی محصولات جدید آنر نخواهیم بود. هرچند که این برنامه همچنان روی دستگاه های قدیمی قابل دسترس است.

مه سال 2019 بود که دولت ترامپ شرکت های آمریکایی را از انجام معاملات با هواوی منع کرد. این امر باعث شد تا دستگاه های جدید شرکت قابلیت پشتیبانی از GMS را از دست بدهند و آنر نیز به عنوان زیر مجموعه هواوی، دستگاه های خود را با اکوسیستم دیگری روانه بازار کرد. با این حال در نوامبر 2020 و پس از جدایی این برند از هواوی، همه چیز به حالت طبیعی برگشت.

اما برنامه های آینده آنر به توسعه تجارت با شرکت های دیگر ختم نمی شود. این برند چندی پیش از فروشگاه آنلاین اختصاصی خود به نام Honor Mall رونمایی کرد و قصد دارد چند فروشگاه آفلاین را نیز به مجموعه خود اضافه کند.

ارسال نظر