آنر تاریخ رونمایی X50i را مشخص کرد.

 آنر با انتشار پوستری، تاریخ رونمایی گوشی هوشمند X50i را ۲۱ آوریل (یکم اردیبهشت) مشخص کرده است. متاسفانه این پوستر، هیچ یک از مشخصات Honor X50i را فاش نمی‌کند. این پوستر تنها به طراحی ماژول X50i اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که ماژول این تلفن هوشمند آینده آنر، طراحی شبیه به عدد 8 خواهد داشت.

آنر تاریخ رونمایی X50i را مشخص کرد.

هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند در بیست و یکم آوریل معرفی خواهد شد. درست است که آنر هیچ یک از مشخصات این گوشی هوشمند خود را فاش نکرده؛ اما افشاگران چینی برخی از مشخصات این دستگاه را به اشتراک گذاشته اند. چندی پیش نیز تصاویر زنده Honor X50i به بیرون درز کرده بود. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی این تلفن هوشمند آینده آنر خواهیم انداخت.

بر اساس گزارش ها، Honor X50i با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD به دست کاربران می‌رسد. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. انتظار داریم که این گوشی هوشمند میان رده آینده آنر به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و آخرین نسخه از رابط کاربری Magic UI مجهز شود.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که Honor X50i در سه مدل عرضه خواهد شد:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی
۲- نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی
۳- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

آنر X50i از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین ثانویه برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. گفته می‌شود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آنر X50i وجود ندارد. در حال حاضر امکان رزرو این دستگاه از طریق وب‌سایت های فروش آنلاین چینی میسر است. تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در رنگ های آبی و مشکی وارد بازار خواهد شد. اما هنوز مطمئن نیستیم که آنر ایکس ۵۰ آی رنگ های دیگری دارد یا خیر.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر