احتمال معرفی آیفون SE 5G در رویداد بهاره اپل

این‌طور که پیداست اپل قصد دارد در رویدادی که ماه مارس برگزار می‌شود، از نسخه 5G گوشی اقتصادی آیفون SE رونمایی کند.

احتمال معرفی آیفون SE 5G در رویداد بهاره اپل

احتمال معرفی آیفون SE 5G در رویداد بهاره اپل

به گزارش بلومبرگ، اپل هشتم مارس (17 اسفند) طی رویداد بهاره، از محصولات جدید شرکت از جمله نسخه 5G آیفون SE و آیپد ایر رونمایی می‌کند.

آیفون SE جدید به احتمال زیاد با تراشه قدرتمند A15 اپل و دوربین پیشرفته‌تری به بازار عرضه می‌شود. به همین خاطر نسبت به نسخه فعلی قیمت بیشتری دارد. هنوز معلوم نیست آیا اپل فناوری Touch ID را نیز به محصول خود اضافه خواهد کرد یا خیر.

ظاهرا اپل طی رویداد خود از بهبودهای نرم‌افزاری نیز پرده‌برداری می‌کند. به عنوان مثال، آیفون‌ها و آیپدهای مجهز به فناوری Face ID از این پس قادر خواهند بود چهره کاربران را حتی هنگام زدن ماسک نیز شناسایی کنند. ایموجی های جدید و فناوری Universal Feature (استفاده همزمان از موس و صفحه‌کلید برای iOS) نیز از جمله به‌روزرسانی‌های مورد انتظار در حوزه نرم‌افزار هستند.

شرکت کوپرتینویی اواخر 2022 آی مک و مک پرو جدید، مک بوک ایر بازطراحی شده، مک بوک پرو ارزان‌قیمت، سه مدل ساعت هوشمند، چهار مدل آیفون 14 و ایرپادهای جدید را نیز به دنیا معرفی می‌کند. با این حال خبری از معرفی هدست واقعیت ترکیبی AR/VR نخواهد بود و علاقه‌مندان باید تا سال 2023 منتظر بمانند.

ارسال نظر