اولین تصاویر از ماکت واقعی سری گلکسی S23 سامسونگ

ماکت‌های سری گلکسی S23 از قرارگیری دوربین‌ها به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی و درگاه سیم‌کارت روی فریم کناری حکایت دارد.

اولین تصاویر از ماکت واقعی سری گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ احتمالاً اوایل سال آینده میلادی از نسل بعدی پرچمدارهایش از سری گلکسی S رونمایی می‌کند. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات، گزارش‌ها و رندرهای زیادی از سری گلکسی S23 بوده‌ایم، اما حالا تصاویری از ماکت‌های این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آن‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

تصاویر منتشر‌شده ، ماکت تمام اعضای این خانواده یعنی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و اولترا را به تصویر می‌کشند. همان‌طور که رندرها نشان داده بودند، تفاوت اصلی طراحی میان این محصولات و نسل کنونی‌شان، دوربین اصلی است. حالا دوربین‌ها به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند و شاهد ماژولی برای میزبانی آن‌ها نیستیم.

ماکت‌های سری گلکسی S23

این اولین‌باری نیست که این سبک طراحی را برای پرچمدارهای سامسونگ می‌بینیم. درحقیقت گلکسی S22 اولترا هم فاقد ماژول دوربین است و سنسورها به‌صورت جداگانه روی دستگاه قرار گرفته‌اند. بنابراین حالا تمام اعضای خانواده سری گلکسی S23 از طراحی دوربین مشابه بهره می‌برند، هرچند مدل اولترا یک دوربین اضافه دارد.

علاوه‌بر دوربین اضافه، برخلاف گلکسی S23 و S23 پلاس که گوشه‌های گرد دارند، مدل اولترا از گوشه‌های تیز بهره می‌برد و طراحی جعبه‌ای شکل دارد. البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، مدل اولترا به بزرگ‌ترین نمایشگر مجهز شده و مدل استاندارد هم کوچک‌ترین نمایشگر را دارد.

همان‌طور که گفتیم، قبلاً در رندرها طراحی سری گلکسی S23 را دیده بودیم، اما یک تفاوت میان آن‌ها و ماکت‌ها وجود دارد؛ در رندرها درگاه سیم‌کارت در بخش پایینی دستگاه قرار داشت، اما در ماکت‌های گلکسی S23 این درگاه در کنار آن‌ها قرار گرفته‌اند.

یکی دیگر از مواردی که شاید در این ماکت‌ها توجه شما را به خود جلب کند، یک تورفتگی در پایین دکمه پاور است. احتمالاً این بخش مربوط به آنتن‌های 5G می‌شود؛ هرچند برای اطمینان از کارکرد آن باید منتظر رونمایی از پرچمدارهای آینده سامسونگ بمانیم. احتمالاً این محصولات در ماه فوریه معرفی می‌شوند.

منبع : دیجیاتو

ارسال نظر