اپل احتمالاً سال 2024 از مدل اولترا آیفون در کنار نسخه‌های پرو و پرو مکس رونمایی می‌کند

گویا اپل سال آینده میلادی می‌خواهد آیفون 16 اولترا را در کنار مدل‌های پرو و پرو مکس معرفی کند.

اپل احتمالاً سال 2024 از مدل اولترا آیفون در کنار نسخه‌های پرو و پرو مکس رونمایی می‌کند

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره مدل اولترا آیفون هستیم و درحالی‌که اکثر آن‌ها به آیفون 15 اولترا اشاره داشتند، ظاهراً اپل چنین مدلی را برای آیفون‌های 2024 یا سری آیفون 16 در نظر گرفته است. البته این مدل جایگزین نسخه پرو مکس نخواهد شد، بلکه عضو جدیدی در کنار مدل‌های پرو خواهد بود.

اواخر سال گذشته میلادی، «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که اپل در سال 2023 از آیفون 15 اولترا به‌عنوان جایگزین آیفون 15 پرو مکس رونمایی می‌کند. اما حالا همین منبع در گزارشی جدید می‌‌گوید اپل به‌دنبال جایگزینی این محصول با مدل پرو مکس نیست.

آیفون اولترا عضو جدید گوشی‌های اپل خواهد بود

به گفته گورمن، اپل احتمالاً سال آینده میلادی از یک مدل بالارده جدید و گران‌قیمت با نام اولترا رونمایی خواهد کرد:

«اپل به‌جای اینکه نام پرو مکس را با اولترا عوض کند، احتمالاً یک عضو جدید و بالاتر از مدل‌های پرو را به گوشی‌هایش اضافه خواهد کرد. اپل در صحبت‌های درون سازمانی‌اش درباره این موضوع بحث کرده است و احتمالاً چنین محصولی سال 2024 از راه می‌رسد.»

درحال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم مدل اولترا آیفون چه تفاوت‌هایی با مدل‌های پرو و پرو مکس خواهد داشت. بااین‌حال گورمن حدس می‌زند که در این محصول با بهبودهای بیشتر دوربین، تراشه سریع‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر روبه‌رو می‌شویم. همچنین شاید این دستگاه همان آیفون بدون پورتی باشد که مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره آن هستیم.

علاوه‌بر ویژگی‌های احتمالی، گورمن بدون اشاره به قیمت خاصی، گفته است که آیفون اولترا قیمت بالاتری نسبت به مدل پرو مکس خواهد داشت. با توجه به این موضوع، باید منتظر قیمتی بالاتر از 1099 دلار آیفون 14 پرو مکس برای این گوشی جدید باشیم.

طبق ادعای گورمن، اپل در زودترین زمان ممکن، در سال 2024 از آیفون اولترا رونمایی می‌کند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی در ماه‌های آینده باشیم. اپل در سال جاری میلادی از سری آیفون 15 رونمایی می‌کند که انتظار داریم تمام اعضای آن جزیره پویا یا داینامیک آیلند و همچنین پورت USB-C داشته باشند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر