اپل روی قابلیتی برای تبدیل پیام‌های iMessage به محتوای صوتی کار می‌‌کند

اپل در یکی از پتنت‌های جدید خود، روشی را برای تبدیل پیام‌های iMessage به یک یادداشت صوتی توصیف کرده است. با وجود این قابلیت، کاربر گیرنده می‌تواند این انتخاب را داشته باشد که پیغام شما را نه با صدای سیری، بلکه با صدای خودتان گوش دهد.

اپل روی قابلیتی برای تبدیل پیام‌های iMessage به محتوای صوتی کار می‌‌کند

در حال حاضر، کاربران می‌توانند از Siri بخواهند تا متن دریافتی یا پیام iMessage آن‌ها را با دستوراتی مانند «خواندن پیام متنی» یا «خواندن آخرین پیام» یکی از مخاطبین بخواند. سیری همچنین می‌تواند پاسخ کاربران را برای آن‌ها یادداشت کند. با این حال، ویژگی جدید که وب‌سایت Patently Apple به آن اشاره کرده، در مواقع خاص مانند رانندگی یا هنگامی که مشغول آشپزی هستید، مفید خواهد بود.

خواندن پیام iMessage با صدای خود کاربر

همانطور که گفتیم، قابلیت جدید اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام دوستان خود را با صدای آن‌ها گوش دهند. برای تحقق این امر، اپل از کاربران درخواست می‌کند تا یک فایل صوتی حاوی اطلاعاتی که برای تقلید صدای آن‌ها نیاز است را با آن به اشتراک بگذارند.

به عبارت دیگر، هنگامی که یک پیام iMessage را برای دیگران ارسال می‌کند، گوشی شما گزینه ارسال یک فایل صوتی را نیز به شما ارائه خواهد کرد. این فایل به صورت خودکار براساس استفاده شما از سیری ایجاد شده و در گوشی شما ذخیره می‌شود. همچنین از گیرنده پیام سوال می‌شود که آیا می‌خواهد پیام را همراه با فایل صوتی دریافت کند یا خیر. البته راهی برای ارسال پیام صوتی به‌تنهایی نیز وجود دارد.

مانند تمام گزارش‌های دیگری که براساس پتنت‌ها شکل گرفته، به‌طور دقیق نمی‌توان تأیید کرد که اپل در حال کار روی این قابلیت است. با این حال، به نظر می‌رسد که امکان تبدیل پیام‌های iMessage به یادداشت صوتی قابلیت بسیار جذاب خواهد بود و اپل برای ارتقاء تجربه نرم‌افزاری خود می‌تواند آن را ارائه کند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر