ایسوس زنفون ۷ پرو از نظر DxOMark دارای دومین دوربین سلفی برتر است

رسانه کلیک -  DxOMark از دو جهت زنفون ۷ را بررسی کرده است. در یک مورد از این بررسی ها به دوربین اصلی و در دیگری به سایر دوربین ها پرداخته است که در حالت سلفی به کار برده شده‌اند. DxO در بررسی‌های خود به جزئیات خوبی پرداخته است که شامل رنگ های دلپذیر، فوکوس خودکار دقیق و سریع ونوردهی دقیق است. در ادامه به نتایج این بررسی‌ها می‌پردازیم. 

ایسوس زنفون ۷ پرو از نظر DxOMark دارای دومین دوربین سلفی برتر است

DxO در بررسی‌های خود به جزئیات خوبی پرداخته است که شامل رنگ های دلپذیر، فوکوس خودکار دقیق و سریع ونوردهی دقیق است. در ادامه به نتایج این بررسی‌ها می‌پردازیم.

ایسوس زنفون ۷ پرو با امتیاز ۱۱۵ در لیست موبایل های DxOMark در جایگاه ۲۲ قرار گرفته است و دقیقا پشت سر هواوی P30 پرو و بالاتر وان پلاس T7 و T7 پرو قرار گرفته است. با مرور سریع بررسی دوربین سلفی زنفون ۷ متوجه می می‌شویم که این گوشی با امتیاز ۱۰۱ دومین دوربین سلفی برتر را دارد و پشت سر هواوی P40 پرو قرار می گیرد. از آنجا که زنفون ۷ پرو دارای دوربین چرخشی است و این دوربین به جلو نیز می چرخد و تبدیل به دوربین سلفی می شود، از مزایای ذاتی سنسور بزرگتر و اپتیک بهتر برخوردار است.

سنسور سلفی این گوشی دارای رنج پویا عالی، نوردهی خوب در تمام شرایط و رنگ دقیق و تن رنگ پوست زیبا است.

DxO از یک جهت دیگر نیز این گوشی را مورد بررسی قرار داده است که آن ترکیب رنگ پوست افراد در عکس‌های ثبت شده توسط این گوشی است. چرا که امروزه همه گوشی ها به ویژگی صاف کردن پوست صورت در دوربین سلفی مجهز هستند.

بررسی های دیگر دوربین این گوشی پس از انجام آزمایشات روی ویژگی عکاسی این دوربین برای مثال در حالت شب به زودی منتشر می شود.

ارسال نظر