ایسوس هنوز نسخه اصلی سیستم عامل اندروید 10 را در اختیار کاربران خود قرار نداده است.

رسانه کلیک - بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، بسیاری از کاربران گوشی‌های Zenphone 6 و ROG Phone II ایسوس به نسخه اصلی سیستم عامل اندروید 10 دسترسی ندارند.

ایسوس هنوز نسخه اصلی سیستم عامل اندروید 10 را در اختیار کاربران خود قرار نداده است.

در حالی که ایسوس در ماه نوامبر سال 2019 میلادی اعلام کرد که قرار است برای گوشی‌های Zenphone 6 خود، سیستم عامل اندروید 10 را ارائه دهد، بسیاری از کاربران این گوشی‌ها هنوز با گذشت با وجود گذشت چندین ماه به این سیستم عامل دسترسی ندارند. از طرفی هنوز هیچ نسخه اصلی از اندروید 10 برای گوشی‌های ROG Phone II که با عنوان گوشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بازی معروف هستند، از طرف این شرکت ارائه نشده است.

چندی پیش اخبار مربوط به ارائه اندروید 10 برای گوشی‌های ROG Phone II در حساب کاربری رسمی توییتر ROG Global منتشر شده بود، که پس از مدتی حذف شد. بسیاری از کاربران این گوشی‌ها در کامنت‌ها به این مسئله اشاره کرده‌اند که هنوز هیچ به روزرسانی جدیدی مبنی بر ارائه اندروید 10 برای گوشی‌ها آن‌ها در دسترس نیست. هر چند بر اساس گزارش منابع آگاه قرار است از امروز یعنی 10 مارس سال 2020 به روزرسانی جدید در اختیار کاربران گوشی‌‌های ‌Zenphone 6 و ROG Phone II قرار بگیرند. هنوز مشخص نیست کاربران در کدام کشورها به این به روزرسانی دسترسی خواهند داشت.

ایسوس از ماه دسامبر سال گذشنه میلادی، امکان استفاده از نسخه بتا اندروید 10 را برای کاربران گوشی‌های ROG Phone II فراهم کرده بود اما بر اساس اعلام کاربران این نسخه دارای خطاها و باگ‌‌های بسیاری از جمله غیر فعال بودن قابلیت تماس در حالت بازی و خطاهای گرافیکی در بخش مدیریت آیکون‌ها بوده است.

ارسال نظر