باتری گوشی‌های تاشوی 2023 سامسونگ احتمالاً به‌راحتی قابل‌ جداسازی خواهد بود

گزارش‌ها ادعا دارند که گوشی‌های تاشوی 2023 مانند سری گلکسی S23 از برچسب پلاستیکی برای جداسازی آسان‌تر باتری بهره می‌برند.

باتری گوشی‌های تاشوی 2023 سامسونگ احتمالاً به‌راحتی قابل‌ جداسازی خواهد بود

سامسونگ در سری گلکسی S23 یک نوار پلاستیکی جهت جداسازی آسان‌تر باتری را در نظر گرفته است که نیاز به استفاده از ابزارهای جانبی و حلال‌های چسب یا الکل را از بین می‌برد. طبق گزارش‌های تازه، احتمال دارد که رویه مذکور در گوشی‌های تاشوی 2023 این شرکت نیز ادامه پیدا کند.

آیا تعویض آسان باتری گوشی‌های تاشوی 2023 سامسونگ ممکن است؟

به گزارش GalaxyClub ، رگولاتوری کره جنوبی به‌تازگی مجوز لازم برای استفاده از باتری‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را صادر کرده است. در اسناد ثبت‌شده همراه با اندازه پک‌های باتری، به زائده‌ای کشیدنی با استیکر آبی نیز اشاره شده است که عنوان Pull out روی آن قرار دارد. احتمال می‌رود که مشابه با سری گلکسی S23، این نوار برای جداسازی راحت‌تر باتری هنگام تعویض آن در نظر گرفته شده باشد و روی هر دو گوشی تاشوی ۲۰۲۳ سامسونگ قرار بگیرد.

گلکسی زد فولد ۵ با شماره مدل SM-F946 دا

رای دو باتری با شماره‌های EB-BF946ABY و EB-BF947ABY است؛ درحالی‌که گلکسی زد فلیپ ۵ با شماره مدل SM-F731 از باتری‌های EB-BF731ABY و EB-BF732ABY بهره می‌برد. طبق ادعای گزارش مذکور، باتری ثانویه در گلکسی زد فلیپ ۵ دارای ظرفیت ۹۷۱ میلی‌آمپرساعت است؛ درحالی‌که نسل قبل این محصول به باتری ثانویه با ظرفیت ۱۰۴۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است.

استفاده از باتری ثانویه ضعیف‌تر در گلکسی زد فلیپ ۵ می‌تواند نشانگر ظرفیت کلی کمتر باتری این محصول باشد؛ اگرچه بهبودهای صورت‌گرفته در تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و مصرف انرژی کمتر آن می‌تواند به ثابت‌ماندن یا ارتقای مدت‌زمان شارژدهی کمک کند. شایان ذکر است که سامسونگ در سال گذشته نیز از دو سری باتری برای تست روی گلکسی زد فولد ۴ استفاده کرد؛ اما در آخر ترکیب باتری‌های دارای ظرفیت بیشتر را برای محصول نهایی در نظر گرفت و ممکن است همین موضوع برای گوشی‌های تاشوی 2023 این شرکت نیز تکرار شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر