تاریخ عرضه وان پلاس ACE رسما اعلام شد + مشخصات

مسلما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه وان پلاس ACE، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره این محصول در اختیارمان قرار می‌گیرد.  

تاریخ عرضه وان پلاس ACE رسما اعلام شد + مشخصات

تاریخ عرضه وان پلاس ACE

گوشی وان پلاس ایس که در بنچمارک‌ها و جوازهای مختلف با شماره مدل PGKM10 شناخته می‌شود، در 21 آوریل 2022 (4 اردیبهشت) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این خبر را خود شرکت وان پلاس با انتشار یک پوستر تبلیغاتی رسما تأیید کرده است.

همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید، گوشی جدید از سیستم دوربین سه‌گانه و فلش LED بهره می‌برد. پایین ماژول دوربین شاهد خط‌های متعددی هستیم که جلوه خاصی به دستگاه بخشیده‌اند. اسمارت‌فون دارای کناره‌های صاف بوده و دکمه پاور آن نیز در حاشیه سمت راست قرار گرفته است.

ظاهرا شرکت تصمیم گرفته تا از اسلایدر هشدار در این مدل استفاده نکند.

وان پلاس ایس یک نسخه تغییریافته از ریلمی GT Neo3 است که ماه گذشته در چین عرضه شده است. با این حال طراحی کاملا متفاوتی با گوشی ریلمی دارد. این محصول در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مشخصات احتمالی وان پلاس ACE

گوشی جدید وان پلاس به احتمال زیاد به نمایشگر اولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. این دستگاه به 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه دایمنسیتی 8100 کمک می‌گیرد. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 150 وات نیز وظیفه تأمین انرژی را به دوش می‌کشد.

از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 12، اسکنر اثر انگشت درون نمایشگری، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

مسلما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه وان پلاس ACE، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره این محصول در اختیارمان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر