تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7 مشخص شد

 پیش از این گزارش شده بود که ایسوس درحال کار بر روی سری جدید گوشی‌های هوشمند گیمینگ ROG Phone 7 خود است. تاکنون، این گوشی‌ها در بسیاری از سایت‌های صدور گواهینامه ازجمله گواهینامه 3C و Geekbench فهرست شده‌اند.

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7 مشخص شد

بااین‌حال، تاکنون، هیچ خبری در مورد زمان رونمایی رسمی از سری موبایل‌های گیمینگ آینده ایسوس منتشر نشده بود. به‌تازگی اما، کمپانی ایسوس تأیید کرده است که سری ROG Phone 7 این شرکت در تاریخ 24 فروردین 1402 به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7
امروز بعدازظهر، ایسوس در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که سری جدید ROG Phone 7 در تاریخ 13 آوریل ساعت 20 به‌وقت محلی رونمایی خواهد شد. شایان‌ذکر است که این رویداد تنها به چین محدود نبوده و به‌صورت جهانی نیز برگزار می‌شود.

در اعلامیه رسمی، چیزی جز زمان معرفی رسمی وجود ندارد. بااین‌حال، منابع گزارش داده‌اند که سری جدید ROG Phone 7 از سه مدل تشکیل شده است: ROG Phone 7 Standard ،ROG Phone 7 Ultimate و ROG Phone 7D (Dimensity Edition). شاید ROG Phone 7D در زمان دیگری و به‌صورت جداگانه مانند مدل سال گذشته معرفی و عرضه شود.

همچنین گزارش شده است که به‌جز ROG Phone 7D، دو مدل دیگر از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برند که مبتنی‌بر فرآیند 4 نانومتری TSMC است.


پیش از این، ROG Phone 7 استاندارد نیز در گواهینامه 3C ثبت شده بود و نشان می‌داد که مجهز به شارژر 65 واتی است که ایسوس قبلاً با مدل قبلی خود (ROG Phone 6) آن را ارائه کرده است.

منابع همچنین ادعا می‌کنند که همه این مدل‌ها دارای صفحه‌نمایش AMOLED با رفرش‌ریت 165 هرتز هستند. مدل‌های استاندارد و دیمنسیتی در نسخه‌های حداکثر ۱۶+۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهند بود درحالی‌که نسخه Ultimate با ظرفیت ۱۶+۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

از دیگر مشخصات موردانتظار این سری می‌توان به استفاده از باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر