رندرهای احتمالی Honor V40 نمایشگرخمیده آن را به نمایش می‌گذارد

رسانه کلیک - گوشی Honor V40 که اولین گوشی این برند پس از جدایی از هواوی است، احتمالا در ۱۲ ژانویه رونمایی شود، اکنون پوستری از رندرهای احتمالی این گوشی نمایشگر خمیده ان را به نمایش گذاشته است.

رندرهای احتمالی Honor V40 نمایشگرخمیده آن را به نمایش می‌گذارد

انتظار می‌رود برند تازه مستقل شده Honor گوشی هوشمند Honor V40 را در ژانویه 2021 معرفی کند. دیروز گزارش شد که این شرکت ممکن است آن را در تاریخ 12 ژانویه رونمایی کند. یک پوستر غیر رسمی از رندرهای احتمالی Honor V40 اکنون در Weibo منتشر شده است ک نشان‌دهنده نمایشگر خمیده در این گوشی هوشمند است.

بخشی از لبه پایین و سمت چپ Honor V40 در پوستر دیده می شود. یک اسلات سیم کارت و یک درگاه USB-C در قسمت پایین تلفن هوشمند هم دیده می شود و به نظر می‌رسد این گوشی احتمالی یک قاب فلزی هم داشته باشد.

تا آنجا که به صفحه نمایش مربوط می‌شود، شایعات نشان داده‌اند که Honor V40 می تواند با صفحه نمایش + FHD در ابعاد 6.72 اینچی وارد بازار شود. گوشه سمت چپ و بالای صفحه می تواند دارای بریدگی قرص شکل برای دو دوربین جلوی آن باشد.

انتظار می رود Honor V40 از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز پشتیبانی کند و میزان نمونه‌برداری لمسی آن می تواند 300 هرتز باشد. حدس و گمان هایی وجود دارد که می‌گوید این گوشی احتمالا همان پنل 6.72 اینچی OLED را داشته باشد که در گوشی هوآوی نوا 8 پرو که اخیراً رونمایی شده هم به‌کار رفته است. سال گذشته، آنر V30 از پنل 6.57 اینچی IPS + LCD FHD با طراحی حفره دوگانه و نوا 6 5G نیز دارای صفحه نمایش همان اندازه با طراحی دوربین سلفی دوگانه بود.

چیپست 1000+ Dimensity توسط MediaTek می تواند در زیر درب آنر V40 حضور داشته باشد. این گوشی ممکن است با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات وارد بازار شود. حدس زده می‌شود که این تلفن همچنین ممکن است شارژ بی سیم سریع 45 وات را ارائه دهد.

در مورد طراحی عقب Honor V40 تناقضاتی وجود دارد. یک پوستر ساخته شده اخیراً نشان داده است که می‌تواند یک ماژول دوربین گرد را در خود جای دهد. گزارش های دیگر ادعا کرده اند که V40 می تواند با محفظه دوربین مستطیل شکل عرضه شود و طراحی دوربین های چهارگانه آن می تواند مانند گوشی نوا 8/8 Pro باشد

ارسال نظر