رونمایی سامسونگ از Galaxy A03 در سکوت خبری | مشخصات و بهبودها

سامسونگ در سکوت خبری، از گوشی گلکسی A03 رونمایی کرد که طراحی این گوشی نسبت به اعضای دیگر همین خانواده یعنی گلکسی A03s و رهمچنین گلکسی A03 Core بهبود یافته و از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

رونمایی سامسونگ از Galaxy A03 در سکوت خبری | مشخصات و بهبودها

گلکسی A03 از نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ اینفینیتی V بهره می‌برد. باتوجه به اینکه این گوشی هوشمند، موبایلی پایین رده محسوب می‌شود ظاهرا با پنل LCD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ جزئیات دقیقی در مورد مشخصات موبایل جدید خود به اشتراک نگذاشته است. اما چیپست به کار رفته در آن از پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند و پردازنده مرکزی آن نیز شامل ۲ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی و ۶ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی است.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز ماژول دوربین دوگانه جای گرفته است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 است.

در بریدگی قطره‌ای شکل پنل جلویی این موبایل جدید نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 قرار دارد. سامسونگ در حالی این گوشی هوشمند را با دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌کند که نسخه گلکسی A02 که نسل قبلی همین سری است از دوربین تکی در پنل پشتی بهره می‌برد.

گلکسی A03 از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و موبایل مذکور ابعادی برابر با ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹در ۹.۱ میلی متر دارد.

این گوشی هوشمند جدید در سه ترکیب رنگ مشکی، آبی و قرمز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن گلکسی A03 ارائه نکرده است. با این وجود، کره‌ای‌ها تایید کرده‌اند که موبایل حدید در پیکربندی‌های ۳/۳۲ گیگابیتی، ۴/۶۴ گیگابایتی و نسخه قدرتمندتر ۴/۱۲۸ گیگابیتی به بازار عرضه خواهد شد. باید دید کاربران چه استقبالی از این موبایل جدید نشان می‌دهند.

قیمت این گوشی سامسونگ هنوز مشخص نشده است.

گلکسی A03

مشخصات گلکسی A03 بطور خلاصه

  • پردازنده: ۸ هسته‌ای بدون اشاره به نام و مدل
  • دوربین‌ها: ۴۸ مگاپیکسل دوربین اصلی، ۲ مگاپیکسل دوربین عمق سنج، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • صفحه نمایش: ۶.۵ اینچ HD+
  • حافظه داخلی و رم: ۳/۴ گیگابایت رم، ۳۲/۶۳/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

منبع: داتیکا

ارسال نظر