زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ اعلام شد

شرکت سامسونگ رویداد گلکسی آنپکد را برگزار می‌کند. این شرکت کره‌ای قصد دارد در این رویداد پرچمداران سری گلکسی S را معرفی کند. امسال شاهد عرضه خانواده Galaxy S22 سامسونگ به بازار خواهیم بود. اما زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ چه روزی است؟

زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ اعلام شد

‌ زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ اعلام شد

شرکت سامسونگ در تلاش است که از گوشی‌های جدید سری Galaxy S رونمایی کرد. به همین منظور، این غول کره‌ای رویداد گلکسی آنپکد را برای معرفی خانواده Galaxy S22 برگزار کند. البته سامسونگ قصد دارد از تبلت‌های سری Galaxy Tab S8 نیز رونمایی کند.

بر اساس اعلام این شرکت، زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود. این مراسم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد. انتظار می‌رود در این مراسم گوشی‌های Galaxy S22، گلکسی S22 پلاس و Galaxy S22 Ultra معرفی شوند.

بر اساس رندرهای فاش شده، سری Galaxy S22 طراحی مشابهی به سری گلکسی S21 سامسونگ خواهد داشت. اما گوشی گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوتی دارد. شکل قرارگیری دوربین‌های این گوشی به صورت P طراحی شده که ظاهر متفاوتی به خود گرفته است.

زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ ظاهر احتمالی گوشی Galaxy S22 Ultra

شایان ذکر است، در پوستر رویداد گلکسی آنپکد عبارت «The Epic Standard» به صورت دست نوشته به چشم می‌خورد. موضوعی که می‌تواند تمامی شایعات اخیر را تأیید کند. این حالت احتمالا به قلم S Pen برای گوشی Galaxy S22 Ultra اشاره دارد.

شایعات بسیاری منتشر شده که سامسونگ سری Galaxy Note را با سری گلکسی S ادغام خواهد کرد. بنابراین، گوشی گلکسی S22 اولترا به احتمال زیاد از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و جایگزین گوشی‌های گلکسی نوت خواهد شد.

با این اوصاف، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. امیدواریم پرچمداران جدید سری گلکسی S‌ ویژگی‌های جدید و جذابی را به کاربران ارائه دهند.

نظر شما درباره زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ چیست؟ آیا برای معرفی پرچمداران جدید این شرکت هیجان دارید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر