سامسونگ قابلیت صدای محیط گلکسی بادز ۲ پرو را برای افراد کم‌شنوا ارتقا داد

سامسونگ قابلیت صدای محیط گلکسی بادز 2 پرو را برای افراد کم‌شنوا ارتقا داد. در ادامه با ویژگی‌های جدید قابلیت صدای محیط Galaxy Buds 2 Pro آشنا می‌شویم.

سامسونگ قابلیت صدای محیط گلکسی بادز ۲ پرو را برای افراد کم‌شنوا ارتقا داد

ارتقا قابلیت صدای محیط گلکسی بادز ۲ پرو
افرادی که دچار ضعف کم تا متوسط در شنوایی هستند، اکنون به کمک ارتقای قابلیت صدای محیط یا Ambient Sound در هدفون‌های گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ قادرند بهتر از قبل صداهای محیط را بشنوند. پیش از این، کاربران برای تقویت صدای محیط به سه سطح قابل شخصی‌سازی دسترسی داشتند، اما اکنون دو سطح جدید به آن اضافه شده است.

آزمایشگاه تحقیقاتی سمعک و پیری دانشگاه آیووا طی یک کارآزمایی بالینی ارزیابی‌های مربوط به کارآمدی و عملکرد این قابلیت را انجام داده که طبق نتایج منتشر شده، گلکسی بادز ۲ پرو به‌شکل موثری درک صحبت و گفتار افرادی که با ضعف کم تا متوسط در شنوایی مواجه هستند را ارتقا داده است. ضمن این‌که آزمایش مشابه‌ای در مرکز پزشکی سامسونگ نیز انجام شده که نشان می‌دهد این قابلیت می‌تواند به افراد کم‌شنوا کمک کند.

سامسونگ با ارتقای قابلیت صدای محیط هدفون‌های Galaxy Buds 2 Pro امکانی را برای کاربران فراهم کرد تا طبق نیازهای متنوع خود آن را تنظیم کنند. در واقع کاربران قادرند صدا را به‌ترتیب از چپ به راست تنظیم کرده و صدای محیط خود را نیز در 5 مرحله مختلف از سطح آهسته تا شفاف بهینه و شخصی‌سازی کنند.

سامسونگ برای این قابلیت یک ویژگی به‌نام تطبیق صدای محیط (Adapt Ambient Sound) را نیز در نظر گرفته که امکان شنیدن صدای محیط اطراف با وضوح بیشتر برای کاربران فراهم خواهد شد. سامسونگ قابلیت ارتقا پیدا کرده صدای محیط را از هفته آینده به‌تدریج از طریق به‌روزرسانی‌های نرم افزاری برای کاربران Galaxy Buds 2 Pro عرضه خواهد کرد.

هان‌گیل مون، رئیس آزمایشگاه پیشرفته صوت بخش تجربه موبایل سامسونگ نیز در این خصوص عنوان کرد از این‌که می‌توانیم در روز جهانی آگاهی از دسترسی‌پذیری قابلیت پیشرفته و ارتقا پیدا کرده گلکسی بادز ۲ پرو را به کاربران خود ارائه دهیم، بسیار خرسندیم. وی افزود این کار را ادامه خواهیم تا هر کاربری قادر باشد در هر زمان و مکانی بهترین صدای ممکن را با این هدفون‌های سامسونگ بشنود.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر